Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö sen hirveän tunteen kun on kännissä mennyt muisti eikä vielä ole

Vierailija
15.02.2010 |

tullut juteltua illanvietossa olleiden henkilöiden kanssa? Se häpeä, että JOS olen mokannut jotain kun kyseessä ei ole ihan läheisimmät ihmiset, mutta itse ei kuitenkaan uskalla ottaa ekana yhteyttä kun hävettää.

Mulla on justiin nyt se tunne.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastuttava tunne, raskaus pelasti juopottelulta :)

Vierailija
2/26 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hienosti kuvaat ja jaat sen; ihan tässä pystyy eläytymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vain kerran elämässä täpahtui. Työkavereitten kanssa vietettiin yhden työkaverin läksiäisiä sen kämpillä eräänä kesäisenä lauantai-iltana. Emäntä oli tehnyt boolia jossa oli mansikoita. En tietenkään voinut olla syömättä niitä mansikoita ja senhän arvaa mitä tapahtui. Klo oli 22.30 kun poistuttiin toisen työkaverin kanssa, minä ihan järkyttävässä kännissä. Ihme että selvisin kotiin, enkä sammunut ratikkaan. Arvatkaapa mikä tunne oli mennä seuraavana maanantaina töihin kun mielessä kaiveli että mitä olen siellä puhunu ja tehny...

Vierailija
4/26 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu tunne valitettavasti. :D Mulla muisti lähtee aina ja seuraavana aamuna saakin ihmetellä kaiken näköistä... Viimeksi esimerkiksi sitä, että miksi bikinit löyty naapurinsedän terassilta ja olin ilman alushousuja...??!!Siinäpä sitä ihmettelemistä olikin. Eikä naurattanut...

Vierailija
5/26 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosikausien ajan.

Lopetin dokaamisen pari vuotta sitten, ei kestänyt niitä masennus ja ahdistuskohtauksia illanviettojen jälkeen :(

Vierailija
6/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

löyty tämmönen googlettamalla...muisti pätkii viikonlopulta ja olen pyöritelly vaikka mitä (kauheuksia) päässäni,enkä enään tiedä ovatko todellisia muistikuvia vai kuvitelmaa :( yritin hiukka kysellä yhdeltä ihmiseltä ketä myös paikalla ollut ja hän sanoi vaan että en oo hölmöillyt,kuitenkin mietin puhuneeni kaikkea mahdollista ohi suuni..muistan välähdyksiä illalta,kunnes filmi katkeaa kokonaan(ja näin käy aina kun olen ottanut alkoholia,nukahtaessa poistuu tunnista-kahteen muisti)

Vierailija
7/26 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu tunne :( ja si ku yrittää miettiä mitä tehnyt/sanonut tulee kaikenmaailman kammotuksia mieleen..

Vierailija
8/26 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän toisilta lähtee muisti ja toisilta ei? Itse en ennen uskonut kun kaverit väitti etteivät muistaneet mitään, mutta olen sentään iän myötä tajunnut että känni on kaikilla erilainen. Kerran melkein suutuin kun kaveri soitti pokkana oltuaan todellinen maanvaiva edellisenä iltana ja väitti ettei muista mitään. Onneksi näille voidaan sentään nauraa, ei ole tapana syyllistää humalaisia. :D

Olisi varmaan oikeasti ihan karmiva tunne.

Vierailija
9/26 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun psyyke ei kestäisi muistinmenetyksiä. Onneksi niitä ei ole tapahtunut kuin kerran tai kaksi teininä. Olisi loppunut juominen kokonaan, jos niitä sen jälkeen olisi tullut. Ja siitäkin huolimatta, että en mokaile, riehu enkä toimi muutenkaan epäsopivasti humalassa.

Vierailija
10/26 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän.

Olen ollut ihan järkyttävä känniääliö ja myöskin lopettanut alkoholin käytön kokonaan. Vaikka kroppa vielä jotenkuten olisi jaksanut valvomiset ja riekkumiset, pää ei enää kestänyt niitä morkkiksia.  

Vierailija
11/26 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aivan kamala tunne .Varsinkin kun mulle alkoholi, vaikka ilman muistinmenoa, jos juon känniin, aiheuttaa sen että seuraavana päivänä on syyllinen, vainoharhainen ja morkkiksinen olo vaikka muistaisin illan enkä muistaisi mitään mokia. Kuitenkin sitä aina kännissä puhuu liian suulaasti tai kovaan ääneen tms mitä sitten seuraavana päivänä katuu ja häpeää kauheasti. Mutta pari kaljaa päälle niin siitä se taas lähtee elämä voittamaan. Ja parin päivän päästä ei muista enää koko juttua.

Vierailija
12/26 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, taidankin olla teihin verrattuna lähes absolutisti... Muisti ei ole ikinä mennyt alkoholin takia. Känniin en juo koskaan. Suosittelen teillekin. Noin kovalla juomisella on pakko olla muitakin terveysvaikutuksia...

Vierailija
13/26 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tiedän. Mulla meni niin pahaksi, että jouduin valitsemaan absolutismin joku vuosi sitten. Se pelasti minut. 

Vierailija
14/26 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muistihan häviää vasta nukkuessa tai sammumisen jälkeen. Usein ei ole edes mitään kummempaa tapahtunut tai ei välttämättä ole ollut räkäkännissäkään, mutta mistäs sen voi tietää, kun ei muista.

Vierailija
15/26 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi on todella hirveää. Mulla menee muisti jo muutamasta kaljasta.

Vierailija
16/26 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän. Olen lopettanut kännäämisen.

Vierailija
17/26 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkosta menee usein muisti, silloin alkoa on aivan liikaa. Kannattaa vähentää.

Vierailija
18/26 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuukohan tuo muistinmenetysominaisuus jotenkin vanhetessa?

Teinikännäyksistä muisti aina kaiken, ja nykyään menee muisti tosi helposti kun vähänkään kupittelee.

Vierailija
19/26 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 04:09"]

Muuttuukohan tuo muistinmenetysominaisuus jotenkin vanhetessa?

Teinikännäyksistä muisti aina kaiken, ja nykyään menee muisti tosi helposti kun vähänkään kupittelee.

[/quote]

Mä olen kuullut, että muuttuu. Pahenevathan krapulatkin.

Oikeasti te muistia usein menettelevät, lopettakaa juominen kokonaan. Se on teille erittäin haitallista, varsinkin, jos olette vielä naispuolisia.

Vierailija
20/26 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö palstamammat ottaneet vain lasin viiniä ruoan kanssa ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän