Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen valuviat

Vierailija
15.02.2010 |

kertokaa miehet, kuinka paljon häiritsee meidän naisten pikkuvirheet, kuten selluliitti, ylimääräistä ihoa rinnoissa tai vatsassa tai jossain, jos liikakiloja ei ole?

Minulla on hieman roikkuvat, pienet rinnat, selluliittia jaloissa (vaikka treenaan kuin hullu kukaan ei uskoisi!) ja raskausarpinen vatsa kaksosten jäljiltä, se vatsa TODELLA venyi pilalle, pieni vekki on yhä vaikka tekisi mitä ja alta näkyy kyllä ylävatsalihakset jo selvästi..

.. tarkoitan siis..

... pitäisi uskaltaa sänkyyn viikonloppuna. Pelottaa etten kelpaa ja mies häiriintyy vioistani, eniten hävettää selluliitti ja vatsa, että jos pettyykin koska vaatteet päällä näytän tyrmäävältä.

.. pelottaa kun täälläkin puhutaan kuinka vaimo on mennyt pilalle ja inhottaa ja oksettaa ja vaikka mitä ja alkoi jännittämään sikana. En taida uskaltaa :( n30

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuvat rinnat, vekit, löysät ihot ja selluliitit hyvällä itsetunnolla! Tiedät millainen olet, et yritä olla muuta ja ole sinut itsesi kanssa. Se on hurmaavaa!

Näin itse teen;-)

terveisin, valuvikainen, nauttiva Nainen

Vierailija
2/14 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuinka täydellinen tämän miehen tulee olla, että hän kelpaisi sinulle. jos sinulle kelpaa valuvirheinenkin, niin etköhän itsekin kelpaa hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma vaimo, pienine vikoineen on aina rakas.

Mene tilanteeseen himolla. Sinua rakastetaan.

Vierailija
4/14 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nimittäin on myös itsetunnon viimeisetkin rippeet murentanut tänne eksyminen. Kun vaimot on niin rupsahtaneet, löystyneet, valahtaneet ja yököttäviä ja oksettavia lasten synnyttämisen jälkeen. Minä synnytin kaksi isoa lasta, vatsanahka venähti lopullisesti pilalle, tissit riipahti imetyksistä ja lantio levähti pysyvästi 10 cm leveämmäksi kuin oli aikoinaan, eli persus näyttää isolta kuin mikä. Alapää sentään on treenattu kuntoon, (mies)gynekin totesi puoli vuotta sitten, että "sun miehes saa kyllä olla tyytyväinen, ei pitäs tulla valituksia löysyydestä, mut koitapas sitte vähän rentoutua" - mutta pilallahan senkin pitää olla, kun kerran on synnytetty. Vaikka miten tuleekin treenattua, paino on alipainon puolella ja olen hoikka ja siro, mutta viat on olemassa silti eikä niistä kuuna päivänä enää eroon pääse. Onneksi on jo mies, vaikka tuntuu etten kehtaa tuonkaan edessä enää alasti liikkua, kun rumana se pitää kuitenkin. Mien valuvirheitä on ihan turha miettiä, se kun ei ole synnytysten myötä muuttunut yhtään mihinkään, vaan näyttää ihan samalta kuin ennen isäksi tuloaan.

Vierailija
5/14 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne taas pisti vähän omiaan. Olisko jopa tiukempi kuin ennen, hohohohohohooo

lantio levähti pysyvästi 10 cm leveämmäksi kuin oli aikoinaan, eli persus näyttää isolta kuin mikä. Alapää sentään on treenattu kuntoon, (mies)gynekin totesi puoli vuotta sitten, että "sun miehes saa kyllä olla tyytyväinen, ei pitäs tulla valituksia löysyydestä, mut koitapas sitte vähän rentoutua"

Vierailija
6/14 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne taas pisti vähän omiaan. Olisko jopa tiukempi kuin ennen, hohohohohohooo

lantio levähti pysyvästi 10 cm leveämmäksi kuin oli aikoinaan, eli persus näyttää isolta kuin mikä. Alapää sentään on treenattu kuntoon, (mies)gynekin totesi puoli vuotta sitten, että "sun miehes saa kyllä olla tyytyväinen, ei pitäs tulla valituksia löysyydestä, mut koitapas sitte vähän rentoutua"

Gyne sanoi kuten kirjoitin, mutta eiköhän jonkun keskenkasvuisen valopään pitänyt heti tulla aukomaan.

Vierailija
7/14 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten....hinkkasko se oikeen enemmänkin sitä tiukkaa värkkiä...???

Vierailija
8/14 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuntosi kohilleen

ja mene sängyn omana itsenäsi ja estoitta

Nauti rakastelusta ja antaudu

Minulle merkitsee enemmän se tunne että minua halutaan kuin se minkä näköinen toinen.

No sen verran kylläkin ettei älylihava ole, mutta kiloja naisessa saa olla kohtullisesti.

Nainenkin saa HALUTA, täytyy HALUTA

M42

Vierailija
9/14 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nimittäin on myös itsetunnon viimeisetkin rippeet murentanut tänne eksyminen. Kun vaimot on niin rupsahtaneet, löystyneet, valahtaneet ja yököttäviä ja oksettavia lasten synnyttämisen jälkeen.

ei kai ne miehet noista vaimoilleen kehtaa valittaa, paljastavat totuuden sitten täällä nimettömänä.

Vierailija
10/14 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa miehet, kuinka paljon häiritsee meidän naisten pikkuvirheet, kuten selluliitti, ylimääräistä ihoa rinnoissa tai vatsassa tai jossain, jos liikakiloja ei ole?...[lopputeksti =itsetunto hukassa]

Miehenä sanoisin näin: useimmat miehet eivät kiinnitä mitään huomiota niihin osiin naisessa jotka mahdollisesti eivät kiihota vaan ovat 100% niiden osien lumossa jotka saavat kullin seisomaan.

Naisilla asia on päinvastainen: etsimällä etsivät pieniä tai isoja vikoja ja stressaavat täysin turhaan. Ja menettävät seksihalunsa.

Mies on tai olisi onnessaan jos saisi pillua.

Vierailija
11/14 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdoton ajatus ihon kiristys kirurgialla? Tietysti se voi olla kallista, mutta jos jotakin haluaa tosissaan, niin itseen satsaus ei mene hukkaan kuitenkaan. Autot romuttuvat ja ulkomaanmatkat unohtuvat.

Mutta kehoon satsaus olisi molempia varten. Onnellisuutta ei voi ostaa, mutta jokainen tuntee olevansa hieman onnellisempi joistain teoista. Siksi minusta ei kannattaisi pitää niin korkeata kynnystä itsensä "korjaamisessa".

Vierailija
12/14 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia leikkauksia sinulle on tehty? rintojen kohotus, nenäleikkauksia, uusi leuka, rasvaimu? tai jos olet mies, onko penistäsi suurennettu, jotta naisesi olisi onnellisempi?

Vierailija
13/14 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse kyselin gyneltä, näyttääkö se minun värkkini kovinkin pahasti väljähtäneeltä, ja sanoin, että mietityttää, mahtaako seksi tuntua miehestäni enää miltään. ja kun oli synnytyksestä kulunut vasta puolisen vuotta, gyne tarkisti, kuten kuuluikin, myös sen, missä kunnossa lantionpohjan lihakset on, siis ihan puristustestillä. Ei mitään sen kummempaa hinkkailua tms., ihan ammattimaisesti toimi. Ja koska oli mies, ja sanoi kuten sanoi, uskoisin hänen tarkoittaneen muutakin kuin pelkkiä terveydellisiä näkökohtia. Joku kuitenkin alkaa vaahdota siitä, että gynet ei välitä ollenkaan siitä, onko lantionpohjan lihakset tarpeeksi kuosissa, jotta seksi olisi miellyttävää, vaan keskittyvät pelkkiin pidätysongelmiin ja laskeumavaivoihin, näin en siis usko kuitenkaan olevan ainakaan tämän gynen kohdalla.

No, mun arpiani ei pysty kyllä korjaamaan millään kiristysoperaatioilla, sinänsä että mulla olisi niihin varaakaan. On sen verran paljon ja oikein syviä railoja nuo arvet, että varmaan joutuisi ihonsiirron avulla korjaamaan, jos edes yrittäisi.

Vierailija
14/14 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkeutta tuli roimasti lisää :) ihaniakin miehiä siis on olemassa! Jännittää silti, koska olen susi lampaan vaatteessa, kun olen sängyssä olen oikea peto, mutta muuten tälläinen nyhverö. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi