Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä tapana käydä ex-miehen kanssa ulkona?

Vierailija
15.02.2010 |

Ihmetteln vaan asiaa koska mieheni exä on kutsunut mieheni syömään hänen ja heidän yhteisen poikansa kanssa. Pariskunta on eronnut reilu kaksi vuotta sitten ja heillä on yhteyshuoltajuus. Mutta tällä reissulla ei ole kyse lapsen asioiden sopimisesta. Tiedän koska olivat tänään yhdessä neuvolassa lapsen kanssa, joten eiköhän ne asiat olisi siellä saanut puhuttua.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole exien kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
2/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin tuon silleen, että exä yrittää dissata mua. Tai haluaa "leikkiä perhettä" tai saada miehen takas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se heti tarkoita että se pettää sinua siellä. olisit ylpeä miehestäsi!

Vierailija
4/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syö exäni kanssa, koska hän pahoinpiteli minua, mutta jos välit olisivat paremmin saattaisin hyvinkin mennä hänen ja yhteisen lapsemme kanssa syömään. Ilman, että yrittäisin saada häntä takaisin.

Vierailija
5/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee lapsikin kerrankin nauttimaan kummankin vanhemman yhtäaikaisesta seurasta.

En kokisi omaa asemaani uhatuksi tuosta.

Vierailija
6/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin käydään pitsalla ja vaihdetaan kuulumisia. Hänen aloitteestaan vaikka seurusteleekin, kuinka kamalaa!

Olen tuntenut entiseni monta vuotta, en mitenkään voisi katkaista välejä yhden parhaimmista ystävistäni kanssa, vain sen takia että ollaan entisiä rakastavaisia. Minä suhteen päätinkin kun miehelle muu oli etusijalla. Mutta ystävyys toimii.

En ymmärrä miksi se exä on aina paha. Ihmisiä hekin ovat.

Vierailija
7/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on yhteinen lapsi, pakottaa olemaan väleissä. Hyvinkin voisin mennä syömään yhdessä, onhan sitä tullut käytyä uimassa ja muutakin yhdessä. Lapsi huomaa, että enää ei tarvitse tapella ja asiat on nyt hyvin, kun molemmat ovat jatkaneet elämäänsä eteenpäin. Turhaan pohdit tuollaisia, hyvä juttu lapsen kannalta.

Vierailija
8/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen "perheily" on henkistä pettämistä.

Vierailija
9/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn silloin tällöin exän kanssa ostamassa lapselle tarvikkeita (esim. sukset), käymme joskus kolmestaan ravintolassa syömässä, ex syö usein minun luonani lapsen luona käydessään jne. Saatan käydä jopa exän luona saunassa, jos ollaan sovittu, että ex hakee lapsen päiväkodista ja minä käyn lenkillä ennen kuin haen lapsen exältä. Vastaavia esimerkkejä löytyy paljon! Olemme hyvissä väleissä, eikä kummallakaan ole uutta suhdetta. Jos olisi suhde, niin nykyinen toimintatapa voisi olla jonkun mielestä ongelmallinen.

Meillä ei ole minkäänlaista seksisuhdetta tms., vaikka joku sitä voisikin epäillä. Haluamme vain toimia lapsen edun mukaisesti. RAja menee siinä, että en lähtisi exän kanssa kahdestaan ravintolaan tai kävisi hänen luonaan ilman lasta.

Vierailija
10/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat ovat avoliitossa ja meillä mun "uuden" miehen kanssa vauva. ihab hyvin voi olla hyvät välit eksän kanssa :)

Vierailija
11/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. kylpylässä niin että lapset on olleet mukana ja ilman lapsia baarissa tai istuttu iltaa jomman kumman luona. Niin että voisi kai sanoa että "on tapana". Tosin, jos entinen mieheni olisi uudessa suhteessa tai jopa naimisissa, niin en tahtoisi astua varpaille.

Miksi et kysy asiaa mieheltäsi suoraan? Luultavasti kyse on vaan siitä, että tahtovat lapsenkin takia pitää välejä yllä.

Vierailija
12/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat ovat avoliitossa ja meillä mun "uuden" miehen kanssa vauva. ihab hyvin voi olla hyvät välit eksän kanssa :)

että on vain hyvät välit ja että lapsi ja isä voivat tavata ja syödä yhdessä, AP OLISI KUTSUTTU MYÖS!

Vierailija
13/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä hänen tyttöystäväänsä. se on ihan ok. ei mun omaakaan miestä haittaa vaikka käyn ja nään exää.

olemme joskus menneet ihan vaa kolmisteen (eksä, minä ja lapsi) jonnekin, eikä se haittaa meidän kumppaneita.

Vierailija
14/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on joo-mies eikä uskalla sanoa exälleen ei, kun pelkää välien menemistä. Ymmärrän, että neuvolakäynnille voidaan mennä yhdessä, samoin esim. vanhempain-iltaan ja jopa vielä ostamaan polkupyörääkin. Mutta tätä en ymmärrä. Ja tämä tapaaminen tapahtuu luonnollisesti silloin, kun itse olen töissä.

Terv. ap

Vierailija
15/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luota miehees.

älä turhasta stressaa.

Vierailija
16/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on loppujen lopuks aika tavallista, kun välit on ok. Siinä ajatellaan lasta. Lapselle on (sori jos sattuu) ihanaa nähdä omat vanhemmat yhdessä. Ilman uusia kumppaneita. Ei niistä kumpikaan siinä rupea himoitsemaan toisiaan!

Vierailija
17/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis kahden kesken, mutta kahvittelemme silloin tällöin toistemme luona ja yhteisiä aterioitakin on ollut. Tämä tosin lähinnä lasten mieliksi, he ovat vielä aika pieniä ja mielellään viettävät aikaa sekä äidin että isän kanssa. Heidän takiaan siis, toistemme seuraa emme kaipaa! (Minulla on uusi mies, mutta hän ymmärtää tilanteen eikä sen kummemmin ole mitään mieltä.)

Eli ajattele sinäkin tilannetta joskus lapsen kannalta, hänestä yhteinen ateria on todennäköisesti todella kiva idea!

Vierailija
18/18 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex:stä, mutta olin korvien putkituksessa lapseni kanssa. Sinne tuli pieni poika äidin ja tämän uuden miehen kanssa. Hetken päästä tuli isä. Minusta tuo oli hienoa. Miehet juttelivat rennon oloisesti, ulospäin kaikki vaikuttivat tyytyväisiltä, juttelivat ja huolehtivat lapsesta. Jos eroan, pyrin tuohon, se ei ainakaan vaikuttanut teeskentelyltä, eikä kyräilyltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän