Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttikö koulussa käyvä lapsesi hyvin sen 47 e

Vierailija
15.02.2010 |

jonka me veroista maksamme joka päivä hänelle? Arvostaako vanhemmat ja lapset enemmän koulua, opiskelevat paremmin ja ei lintsaa jos joka päivä itse maksaisivat tuon 47 e? Tulisiko kouluruokalautasellinenkin harvemmin tyhjennettyä Bio-jätteisiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinkielisten pari euroa vielä lisää.

Vierailija
2/6 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisiko kouluruokalautasellinenkin harvemmin tyhjennettyä Bio-jätteisiin?

mietis nyt paljon se ruuan osuus on tosta rahasta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat saavat liikaa rahaa ja kouluruokaan annetaan liian vähän.

Vierailija
4/6 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää hyvin tuon 47 eur?

Vierailija
5/6 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sitten ostaisivat niillä haluamiaan koulutuspalveluja lapsilleen. SILLÄ tavalla ne tulisivat hyvin käytetyiksi.

Mun lapseni ei saa koulusta opettajaa joka viitsisi häntä opettaa, kirjoja joihin saisi tehdä mitään merkintöjä, kyniä joiden terät ei katkeilisi, eikä kunnon ruokaa. Hukkaan menee tuokin raha, mutta ei se ole minun eikä lapsen syy.

Vierailija
6/6 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kotiopetuksesta tulisi antaa vanhemmille tuo raha. Mahdollistaisi taloudellisesti kotiopetuksen (toinen vanhemmista voisi vaikka tehdä osa-aikatöitä), joka voisi olla laadukkaampaa ja painottua myös lapsen omiin kiinnostuksen kohteisiin (lahjakas lapsi oppii perusjutut lyhyemmässäkin ajassa) kuten musikkiin tai matematiikkaan. Ja jäisi harrastuksiinkin rahaa, oppisi niitä sosiaalisia taitoja siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan