Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään teistä ehkäisykapseliä kädessä? Mitä olette tykänneet?

Vierailija
14.02.2010 |

Itse päädyin lopulta tähän ja parin viikon päästä se laitetaan. Alkoiko ehkäisyteho muuten miten pian laittamisesta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi oli aikaisemmin peräkkäin ja lapsen saamisen jälkeen laitatin kolmannen.

Ei tullut edes mieleen mikään muu ehkäisy kuin tämä. Aikanaan ekan kapselin kanssa menkat tuli miten sattuu ja oli tiputtelua. Sitä kesti ekan vuoden mutta sitten menkat jäi kokonaan pois. Vasta kun alkoi olla vaihdon tai pois ottamisen aika niin tuli yhdet tai kahdet.

Tykkään kovasti koska jos ei menkat olekaan aivan totaalisesti pois koko ajan, niin ovat erittäin niukat mikä on mukavaa kun luomusti menkat on tyyliä niegara.

Nyt kolmas kapseli on ollut kolme kuukautta ja sinä aikana on ollut kahdet menkat ja näyttää siltä, ettei enää tule kuin enintään kahdet ennen kuin taas jää pois kokonaan vuosiksi.

Ensimmäisen viikon pitää käyttää muutakin ehkäisyä ennen kuin ehkäisyteho on kunnossa.

Eikä pitäisi kauheasti vaikuttaa raskaaksi tulemiseen, itse tulin raskaaksi heti, kun kapseli otettiin pois.

Ei ole vaikuttanut mielialaan muuta kuin positiivisesti kun ei ole mitään hormonihyppelyitä.

En ole lihonut kapselin takia, aikaisemmin lihoin mutta se oli omaa vikaa ja tämän kolmannen kapselin aikana olen laihtunut eikä se ole ollut mitenkään vaikeaa.

Halutkin on ihan normaalit, tai varmaan paremmatkin kuin ilman ehkäisyä koska ei ole raskaudenpelkoa.

Vierailija
2/3 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (ap) vähän ihmettelen, miksi kierukat ovat niin suosittuja. Itsekin sellaista ensin harkitsin juuri koska niin monella on se käytössä, mutta ajatus tuntui monestakin syystä inhottavalta sekä minusta että miehestäni. Käsi tuntuu paremmalta paikalta ehkäisyvempeleen paikaksi kaikin puolin. Googlettelin tietoa ja yritin löytää syyn miksei tästä ehkäisykapselista paljoa puhuta, mutta löysin mielestäni hyviä juttuja vain, mahdollinen kapseloituminen käteen ei pelota, kerran se vaan kirpaisee kun otetaan pois... Toivotaan, että sopii minullekin! Pillereitä olen aiemmin käyttänyt. Aika innoissani olen kun "hoksasin" tämmöisen mahdollisuuden.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulle laitettaisiin kierukka. Minulla on yksi kapseli osittain kapseloitunut eikä senkään pois ottaminen sattunut, sehän tehdään puudutuksessa.

Kapselista kerrotaan aika vähän, sen olen huomannut itsekin, en tiedä miksi.

Sanotaan että jos minipillerit sopii niin kapselikin sopii tai päinvastoin, mutta ei se niinkään aina ole. Toisille minipillerit ovat sopineet mutta kapseli ei.

Minä en koskaan minipillereitä edes kokeillut.

Onhan kapseli aika kallis kertaostoksena, varsinkin jos sitä mahdollista alkutemppuilua ei jaksa edes puolta vuotta ja menee heti otattamaan sen pois.

Itse kestin koska oli kivutonta enkä vuotanut paljoa ja kyllä se on ollut sen arvoista.

Ei muistamista, varma ja menkat poissa vuosia :)

T:2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi