Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lapsille rooliasuja halvalla?

Vierailija
14.02.2010 |

Ei ole varaa laittaa 20-30e yhteen roolipukuun. :( Saako mistään halvemmalla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko 104cm

Vierailija
2/10 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

116-128cm tarvittaisiin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytölle vai pojalle. voisin tehdä kierrätyskankaista.

Vierailija
4/10 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvitusta. yhdistele lapsen omista vaatteista jotain, johon vain teepaitaan kuvion piirtämällä saat aikaan vaikka merirosvon.

Vierailija
5/10 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten ole kyse jostain Tiimarin kämäisistä hynttyistä... tuskin ovat edes kestäviä. Mutta kunnon asuista toi on aika kelpo hinta.

Itse tosin olen tottunut tilaamaan vieläkin halvemmalla suoraan Japanista, ei vain taida olla lasten kokoja mun vakikaupassa :/ Ja tullimaksuthan siihen toki lisäksi tupsahtaa.

Vierailija
6/10 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt muutaman vuoden ommellut tytölle asuja, kun itse saa suunnitella niin on ollut onnellinen. Tylliä ja semmosta tavallisen hameen päälle, luulisin, että pojalle onnistuu viitta tms menttaliteetillä vaikka mitä.

Vierailija
7/10 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo kans:)

Vierailija
8/10 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse väsäämään jo olemassaolevista tarvikkeista. Eikös ole aika persoonatontakin, jos aina on naamiais- ja rooliasut ostettu valmiina kaupasta?

Vierailija
9/10 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon erilaisia, suht edullisesti. 20-30e.

Vierailija
10/10 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kierrättää materiaaleja, voi saada ihan ilmaiseksi. Myös palalaareista saa mielikuvituksellisia kankaita. Viimeksi tehdyn puvun vuori oli isän töistä saama t-paita.

Otan talteen kaupasta ostetuista vaatteista esim. satiininauhat (niitä on toppien niskassa ripustuksen helpottamiseksi) ja muut materiaalit. Näitä voi sitten hyvin hyödyntää pukujen teossa, askartelussa ja paketoinnissakin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi