Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla loppui hiivat seinään kun lopetin pikkuhousunsuojien käytön. Kohtalotovereita?

Vierailija
03.02.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on valitettavasti se legendaarinen ongelma kun nuo spermat valuvat seuraavan päivän aikana joten on pakko pitää phs:ää joka päivä :(

Vierailija
2/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibiottikuuri laukaisi hiivan, yöks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, en ollut edes ajatellut tätä ennen ap:n aloitusta. En ole käyttänyt pikkuhousunsuojia vuosiin ja eipä ole hiivaa eikä valkovuotoakaan...hmm..

Vierailija
4/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole ollut koskaan hiivaa eikä juuri valkovuotoakaan. Oikein hyvin pärjään päivän samoilla pikkuhousuilla. SIteitäkään en pysty käyttää, kun ne hautoo ja tulee "vaippaihottumaa" vaikka vaihdan sidettä usein. Mulla on vissiin vaan niin herkkä iho, että se ei kestä yhtään muovia ja kosteutta joka siihen muovin ja ihon väliin jää.

Kaverini käyttää joka päivä suojia ja on jatkuvassa hiivakierteessä. En ole koskaan ajatellutkaan, että voisi olla kyse suojista.

Vierailija
5/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on valitettavasti se legendaarinen ongelma kun nuo spermat valuvat seuraavan päivän aikana joten on pakko pitää phs:ää joka päivä :(

Jos on pakko käyttää phs:a, niin kannattaa kokeilla kestosuojia. Ostaa vaikka pari kokeeksi, ei tule kalliiksi jos et tykkääkään käyttää.

Vierailija
6/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut hiivaakaan. Tietty tamponin kanssa mutta usein silloinkin ilman. Spermat saa käsisuihkulla veks kun huolellisesti pesee.

Vierailija
7/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alldaysin vuokkosten cottoniin,eli jotain perää voi olla!

Mulla on käytössä myös muutama kestopikkuhousunsuoja.

Nää ja V:N Cotton "hengittää" ja on iholle luonnollisia.

Vierailija
8/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivat loppui kun siteiden käyttö loppui...

Ja oikeasti kun järjellä ajattelee, niin miksi pikkuhousuja pitäisi suojata jotenkin, ei niitä oo tarkoitettukaan pidettäväksi ja pestäväksi vuosikausia. Pikkuhousujen tarkoitus on suojata housuja, hametta jne kaikenlaisilta eritteiltä. Niitä käytetään muutama kuukausi (tietysti pestään välissä) ja sitten nakataan roskiin.

Vierailija
9/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mikä vaikutti eniten, mutta hiivaa ei ole ollut kolmeen vuoteen. Samalla tosin siirryin käyttämään kuukuppia, ja hankin muutaman kestopikkuhousunsuojan muuta "valumaa" ajatellen...

Vierailija
10/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö joku siis jatkuvasti pikkuhousunsuojia??? Olen joskus käyttänyt suojia menkkojen lopussa, silloin kun side on jo liikaa. Nykyään käytän kuukuppia joten ei tarvitse enää ostella kaupasta suojuksia.

Vierailija
11/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miten sun paikat kestää jatkuvaa hiivakääkettä?

huomaa sit et se voi olla sun miehelläkin.

joo sitä mäkin että miksi joka päivä tarvii suojaa? itse olen aika kostea ihminen, mutta kyllä tavara on aina pikkareissa pysynyt. ja tuuletus illalla, vaikka kaikki ei siihen usko täällä, että mitään hyödyttää.

ja jos on ennemmän sekstailtu illalla pesen apteetiksta ostetulla lacta jotain ph tarkoitettu intiimi pesuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan