Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadonneet raskausoireet

Vierailija
14.02.2010 |

Tänään sunnuntaina rv 10. Perjantaina huomasin oireitten lievenevän ( lähinnä rinnat olleet valtaisan kipeät ja turvonneet). Tänään ei pienintäkään oiretta havaittavissa( ei kuvotusta, ei rintojen arkuutta..) edes hyvällä tahdolla ja toivomisella!

Kauhulla mietin onko raskaus keskeytynyt vai mitä tämä on!? Mitään vuotoa ei ole ollut. Eilen kohtalaisen kivuliaita kramppeja vasemmalla alavatsalla.

Ultra vasta 12+2 vkolla ja jos sinne saakka täytyy miettiä onko kaikki ok, niin hulluksihan tässä tulee :O

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ainakin mulla on aina mennyt. Kuvotus jne ovat yleensä alkuraskauden oireita ja yksilöllisesti voivat mennä ohi aikaisemminkin.

Voithan aina soittaa neuvolaan ja pyytää aikaistamaan ultraa.

Vierailija
2/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävisivät suunnilleen noihin aikoihin. Oireethan yleensä kestävät vain sen aikaa, että keho tottuu raskauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni keskenmenossa tulee vuotoa ennemmin tai myöhemmin.

Kuten 2 jo kertoi, oireet muuttuvat raskauden aikana ja saattavat tosiaan kadota.

Puuttuvien raskausoireiden takia ei ole syytä epäillä keskenmenoa. Voithan pyytää aikaistamaan ultraa, mutta itse et valitettavasti voi vaikuttaa siihen meneekö raskaus kesken :( Itse olen yrittänyt suhtautua raskauksiin "epävarmasti" ekaan ultraan saakka. Sillä asenteella, että näkyykö siellä mitään.

Onnea raskaudesta!

Vierailija
4/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 pv ja tissit lötkähti :) Ei meinaa mitään, ja viikolla 11+ jotain lähti monet oireet kuten pahoinvointi pois ja ei tullut takaisin. Tissikipu tuli jossain vaiheessa takaisin nännikipuna.

Vierailija
5/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana kaksi raskautta ja molemmissa oireet on hävinneet tuossa lähempänä 12vk,olen myös ollut tosi huolissaan asiasta.Mut ihan turhaan!ja ne kivut nivusissa ja alamahalla on ihan normaaleja kohdun kasvuun liittyviä kipuja.JOs keskenmeno tulee niin sen kyllä huomaa,tulee runsasta vuotoa ja kipu on aivan erilaista kuin nämä normaalit alkuraskauden jomotukset ja vihlaisut.Tästä myös omakohtainen kokemus.

Et elä huoli! :)

Vierailija
6/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikista oireet hävinneet viikolla 8. Väsymys ainoana jäänyt.

Vierailija
7/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin rvkolla 10 kaikki pahoinvointi hävisi ja rinnat tuntuivat jopa hieman pienemmiltä. Nyt on 11+1 ja kuvotus palasi eilen ja tänään kun puin oli rinnat taas arat. Pelästyin myös hieman, mutta enemmän olin helpottunut, että sain viettää pari aamua kaukana wc:stä.