Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaisi päänahan kutinaan?

Vierailija
14.02.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdoin tavallisen shampoon Body Shopin lastenshampooseen (paljon miedompaa, ja sisältää vielä hoitoöljyjä. Vähemmän kemikaaleja), pidin päänahalle kookosöljykuurin parilla saunakerralla.

Raapiminen loppui viikossa, nyt pää kestää taas vähän muotovaahtoa jos pitää saada kampaus aikaiseksi. Entiseen ei ole paluuta!!!

Vierailija
2/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yms mitä päähän laittaa

mulle sopii parhaiten apteekin L. Withmerin shampoo Remederm ja herbinan sensitive muotovaahto sekä hiuslakka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just hiusten pesun jälkeen kutittaa aivan hirveästi. Kutisee kyllä just tälläkin hetkellä vaikka oon pessy hiukset viimeksi eilen aamulla. :(

Vierailija
4/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yms mitä päähän laittaa

mulle sopii parhaiten apteekin L. Withmerin shampoo Remederm ja herbinan sensitive muotovaahto sekä hiuslakka

Mulla samat aseet!!! Lisäksi kampaajani suositteli AIVAN LOISTAVAA HOITOAINETTA joka kuorii ja hoitaa päänahkaa....eipähän ole sen koommin kutissut!!! Tämän ihmetuote on 4Systemin Oil Cure-hoitoaine/haude

Vierailija
5/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla niin helevetin tyhmä, että menee

raapiminen?

Vierailija
6/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi sellanen sarja kuin 4system, jota myy ainakin kampaamot. siihen kuuluu useampi erilainen shampoo ja hoitoaine, suosittelen!

Vierailija
7/7 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Widmerin shampoo Remederm

Tälle peesi. Toinen mikä auttaa on ketokonatsoli-shampoo apteekista (Nizoral)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän