mitä veisitte vai viettekö mitään, kun lapsenne tanssii vanhojentassit?
Esikoinen tanssii tänä vuonna nuo tanssit, joten peukalo keskellä kämmentä. Itse en moiseen päivään päässyt osallistumaan köyhän yh äidin lompsa ei riittänyt moiseen. Auttakaa!
Kommentit (16)
ja tästä on nyt aikaa kolme vuotta. Tai ei kukaan siis ainakaan mitään kukkia saanut tms. Voi olla, että joku sai jotain hyvin pientä, mutta en tosiaan moista huomannut.
Ylioppilaaksi pääsyä juhlitaan lahjoin, ei tuossa juhlassa ole mitään mieltä lahjoa.
Ei me olla muuta tehty kuin tehty juhlamekko ja maksettu illallinen.
ruusun tanssipariltani. Mutta en ole kuullutkaan, että olisi mitenkään vnahempien tapana muistaa kyseisenä päivänä lapsiaan tai heidän tanssikavereitaan tms.
Siinä on riittävästi lahjaa kun kustantaa tyttölapselle puvun ja muut. Sekin on mennyt ihan kilpavarusteluksi nykyään ...
Ei siellä tainnut kellään muullakaan mitään viemisiä olla.
hups tuo kirjoitusvirhe eli VANHOJENTANSSIT.
Kiitos, onko vielä mielipiteitä?
kait sitä kukkia tai korun vois antaa, mutten ole sellaista ikinä nähnyt
mietin kenelle ap on viemässä jotain. Opelle vai omalle lapselle?
juhla tai saavutus sinänsä. En ole kuullut koskaan mistään vanhojenpäivälahjoista.
Mulle ei tullut mieleen kuin pullo ;)
omaa lasta ja hänen tanssiparia. Eli tavallaan "palkinto" esiintymisestä. Ruusua tai jotain,tuntuu tyhmälle jos muut vanhemmat varautuu ja itse on tyhjinkäsin.
ap
ainakaan mitään tuonu, eikä kelleen muullekaan
sain aikoinani isältäni upean timantein koristellun kaulakorun, mutta ei kai sitä tosiaan tapana ole antaa tanssijoille mitään.