Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö jossain rokotetaan POSSUNUHAA vastaan?

Vierailija
13.02.2010 |

Eikö se ole jo vähän kuin menneen talven lumia?

Kuka muistaa vielä mitä tarkoittaa lyhennys BSE? Kohta kukaan ei muistakaan possunuhaa. Taidettiin vähän paisutella sen vaarallisuutta :/

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskavain suojautumalla tautia vastaan rokotuksen keinoin, voimme yhdessä pysäyttää taudin kulun. En halua riskeerata omalta osaltani suomen kansaa altistumaan tälle inhottavalle virukselle. Nyt se on helppo "hoitaa", ilman rokotetta paljon, paljon hankalampi. Suosittelen.

Vierailija
2/14 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihmiset helposti aivopestävissä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotetta ottaa, mutta olen menossa äitiysneuvolaan töihin ja siellä rokote vaaditaan, joten piikille käy tieni ensi viikolla.

Vierailija
4/14 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellu käydä,en ole ottanut muitakaan kausi rokotteita.Ajattelenettä virus peräiset paranevat itsestään.Joku vuosi sitten oli kovakuume ja flunssa ,viikon päivät .Parani itesstään enkä ,ole sen jälkeen ollut kipeänä.

Vierailija
5/14 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan sua voi pakottaa vapaassa maassa (vielä).

rokotetta ottaa, mutta olen menossa äitiysneuvolaan töihin ja siellä rokote vaaditaan, joten piikille käy tieni ensi viikolla.

Vierailija
6/14 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla olisi, mutta en mä tiedä ehdinkö mennä, kun mulla on niin pitkät työpäivät.

Vierailija
7/14 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi valita sen, ettei ota työtä vastaan. Itse en haluaisi, että neuvolassa pientä lastani hoitaisi ihminen, jolla rokotukset eivät ole kunnossa.

ei kai kukaan sua voi pakottaa vapaassa maassa (vielä).

Vierailija
8/14 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes kukaan kysynyt, että onko tai otanko. Terv. lastenhoitaja

Vierailija
9/14 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa työskentelevät rokotettiin. Terv. lto

Vierailija
10/14 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pahasti että olisi joutunut sairaalahoitoon tai kuollut ei tarkoita ettei se olisi toisille ollut kohtalokas.

Vierailija
11/14 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariin kouluun Intiassa, ja ne on nyt suljettua possunuhaepidemian takia. Jos se ei nyt täällä jyllää, niin muualla vielä kyllä.

Vierailija
12/14 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi juuri viime viikolla, että nyt eletään rauhallista vaihetta. Mutta jo ensi kuun aikana tulee sikainfluenssasta toinen aalto, joka on vielä ekaa aaltoa rajumpi.

Vierailija
13/14 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies kävi tunti sitten

Vierailija
14/14 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskavain suojautumalla tautia vastaan rokotuksen keinoin, voimme yhdessä pysäyttää taudin kulun. En halua riskeerata omalta osaltani suomen kansaa altistumaan tälle inhottavalle virukselle. Nyt se on helppo "hoitaa", ilman rokotetta paljon, paljon hankalampi. Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi