Jos paikkakunnan ainut lääkäri olisi Kiminkinen, niin olispa kamalaa...
Kommentit (9)
menisin mieluusti tämän lääkärin vastaanotolle. Ottaa asiat niin kuin ne on eikä mikään turhamainen nokkava mutiseva lääkäri joka ei katso silmiinkään saati kättele. Suurin osa on näitä...
vastenmielinen ukko takajeejee-kampauksineen.
Mutta repesin tuossa takajeejee-kohdassa ((( :
ROFL.
Minusta hän on hyvä lääkäri, joka kuuntelee ja välittää aidosti potilaistaan. Ei kovin yleistä. Mun työpaikkalekuri on samankaltainen - ihana mies. Kutsumme häntä viidakkotohtoriksi, hänellä on kokemusta ulkomailta vähän toisenlaisista olosuhteista. Joten hän ei ole kovin kaavoihin kangistunut.
täällä pitää olla pidättyväinen ja kuivakan asiallinen
vaan ihan päinvastoin, tuollaisia lisää!. Aito ja rehellinen työläinenhän tuo on. Ei mikään turhantärkeä ja ylimielinen lääkeautomaatti. Kiminkinen osaa kuunnella ja eläytyä potilaansa asiaan ja selittää asiat vielä ymmärrettävästi.
vaan ihan päinvastoin, tuollaisia lisää!. Aito ja rehellinen työläinenhän tuo on. Ei mikään turhantärkeä ja ylimielinen lääkeautomaatti. Kiminkinen osaa kuunnella ja eläytyä potilaansa asiaan ja selittää asiat vielä ymmärrettävästi.
Mä en tykkää että lääkäri rupeaa liian tuttavalliseksi, menee auktoriteetti ja kunnioitus.
vastenmielinen ukko takajeejee-kampauksineen.
Mä en kestäis käydä tollasen vastaanotolla (ei liity ulkonäköön).