Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toive teille puhelimessa asiakkaita kohtaaville:

Vierailija
13.02.2010 |

monilla kai on sellaiset luurit korvilla, jotta kädet vapaana kirjoittamaan.

Viime aikoina olen joutunut soittelemaan moniin paikkoihin ja aloin jo epäillä omaa kuuloani kun en tahtonut kuulla mitä minulle puhelimessa sanottiin. Kun huomautin, että kylläpä tää kuuluu huonosti, sainkin joka paikasta kuulla, että oho, olipas hänellä luurit huonosti päässä. Kun luurejaan kohensivat, alkoi puhe kuulua heti paremmin.

Siispä, pitäkää ne luurinne kunnolla, etteivät valahda ties mihin. Ei anna kovin hyvää kuvaa monistakaan firmoista, kun saa arvailla ensin, että kuka siellä ny vastaakaan, ett menikö edes oikeaan firmaan puhelu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tiedä, kuin lähteä säveltämään ja aiheuttamaan turhia väärinkäsityksiä. Esimerkiksi teknistä neuvontaa autollesi et varmaan haluaisi ihmiseltä, joka ei ole autoasentaja.

Olen itse ulkoistetussa asiakaspalvelussa töissä ja hoidan useamman kymmenen firman asiakaspalvelua. Meillä on selkeät ohjeet tilanteihin, joihin emme pysty vastaamaan. Ehdotamme asiakkaalle ensisijaisesti soittopyyntöä, mutta valitettavasti on paljon "minäminäminä" ja "kaikki heti mulle nyt"-tyyppejä, joille tuo soittopyyntö ei kelpaa, vaan asiakaspalvelija pitäisi antaa mielummin vaikka jokin mutu-vastaus, kuin myöntää, ettei tiedä.

Olin ennen ison lippujenvälitysfirman palveluksessa ja sain asiakkailta jatkuvasti p*skaa niskaan koska en tiennyt jokaisen suomaaisen teatterin, konserttisalin ja jäähallin katsomo- ja lavarakenteita. Tapahtumia oli kuitenkin myynnissä yli 15 000 ekä työnantaja valitettavasti rahoittanut meille tutustumismatkoja jokaiseen perähikiän kesäteatteriin. Jos ehdotin asiakkaalle, että hän voisi soittaa suoraan vaikka teatterille kysyäkseen vaikka äänentoistosta (ettei vaan ole liian kovalla, kun silloin kesällä -93 istuttiin liian lähellä kaiutinta), oli vastaus yleensä "mutku se lipunmyynti ei ole sunnuntaisin auki" tai "emmää voi sinne soittaa, kun siellä on se kamala Virtaska, joka aina juoruilee tuolla kylillä meidän perheestä".

Ah asiakaspalvelun auvoa!

P.S. Jos puhelu on maksullinen, niin se maksaa myös sen ajan kun huudat ja haukut minua ahneeksi huoraksi, koska puhelu on niin v*tun kallis.

P.P.S Kyllä minulla on oikeus lopettaa puhelu, mikäli et kehotuksestani huolimatta lopeta kiroilia ja/tai huorittelua. Kysy vaikka esimieheltäni.

Vierailija
2/9 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tiedä, kuin lähteä säveltämään ja aiheuttamaan turhia väärinkäsityksiä. Esimerkiksi teknistä neuvontaa autollesi et varmaan haluaisi ihmiseltä, joka ei ole autoasentaja. Olen itse ulkoistetussa asiakaspalvelussa töissä ja hoidan useamman kymmenen firman asiakaspalvelua. Meillä on selkeät ohjeet tilanteihin, joihin emme pysty vastaamaan. Ehdotamme asiakkaalle ensisijaisesti soittopyyntöä, mutta valitettavasti on paljon "minäminäminä" ja "kaikki heti mulle nyt"-tyyppejä, joille tuo soittopyyntö ei kelpaa, vaan asiakaspalvelija pitäisi antaa mielummin vaikka jokin mutu-vastaus, kuin myöntää, ettei tiedä. Olin ennen ison lippujenvälitysfirman palveluksessa ja sain asiakkailta jatkuvasti p*skaa niskaan koska en tiennyt jokaisen suomaaisen teatterin, konserttisalin ja jäähallin katsomo- ja lavarakenteita. Tapahtumia oli kuitenkin myynnissä yli 15 000 ekä työnantaja valitettavasti rahoittanut meille tutustumismatkoja jokaiseen perähikiän kesäteatteriin. Jos ehdotin asiakkaalle, että hän voisi soittaa suoraan vaikka teatterille kysyäkseen vaikka äänentoistosta (ettei vaan ole liian kovalla, kun silloin kesällä -93 istuttiin liian lähellä kaiutinta), oli vastaus yleensä "mutku se lipunmyynti ei ole sunnuntaisin auki" tai "emmää voi sinne soittaa, kun siellä on se kamala Virtaska, joka aina juoruilee tuolla kylillä meidän perheestä". Ah asiakaspalvelun auvoa! P.S. Jos puhelu on maksullinen, niin se maksaa myös sen ajan kun huudat ja haukut minua ahneeksi huoraksi, koska puhelu on niin v*tun kallis. P.P.S Kyllä minulla on oikeus lopettaa puhelu, mikäli et kehotuksestani huolimatta lopeta kiroilia ja/tai huorittelua. Kysy vaikka esimieheltäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tiedä, kuin lähteä säveltämään ja aiheuttamaan turhia väärinkäsityksiä. Esimerkiksi teknistä neuvontaa autollesi et varmaan haluaisi ihmiseltä, joka ei ole autoasentaja.

Olen itse ulkoistetussa asiakaspalvelussa töissä ja hoidan useamman kymmenen firman asiakaspalvelua. Meillä on selkeät ohjeet tilanteihin, joihin emme pysty vastaamaan. Ehdotamme asiakkaalle ensisijaisesti soittopyyntöä, mutta valitettavasti on paljon "minäminäminä" ja "kaikki heti mulle nyt"-tyyppejä, joille tuo soittopyyntö ei kelpaa, vaan asiakaspalvelija pitäisi antaa mielummin vaikka jokin mutu-vastaus, kuin myöntää, ettei tiedä.

Olin ennen ison lippujenvälitysfirman palveluksessa ja sain asiakkailta jatkuvasti p*skaa niskaan koska en tiennyt jokaisen suomaaisen teatterin, konserttisalin ja jäähallin katsomo- ja lavarakenteita. Tapahtumia oli kuitenkin myynnissä yli 15 000 ekä työnantaja valitettavasti rahoittanut meille tutustumismatkoja jokaiseen perähikiän kesäteatteriin. Jos ehdotin asiakkaalle, että hän voisi soittaa suoraan vaikka teatterille kysyäkseen vaikka äänentoistosta (ettei vaan ole liian kovalla, kun silloin kesällä -93 istuttiin liian lähellä kaiutinta), oli vastaus yleensä "mutku se lipunmyynti ei ole sunnuntaisin auki" tai "emmää voi sinne soittaa, kun siellä on se kamala Virtaska, joka aina juoruilee tuolla kylillä meidän perheestä".

Ah asiakaspalvelun auvoa!

P.S. Jos puhelu on maksullinen, niin se maksaa myös sen ajan kun huudat ja haukut minua ahneeksi huoraksi, koska puhelu on niin v*tun kallis.

P.P.S Kyllä minulla on oikeus lopettaa puhelu, mikäli et kehotuksestani huolimatta lopeta kiroilia ja/tai huorittelua. Kysy vaikka esimieheltäni.

Vierailija
4/9 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet menetellyt aivan oikein.

Kysymykset ovat usein käsittämättömiä.

Toinen asiakaspalvelija

Vierailija
5/9 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen asiakaspalvelija. Työpaikallani on asiakaspalveluvuorot, jotka kuuluvat kaikille. Se, joka vastaa puhelimeen ei kuitenkaan voi mitenkään olla joka asian asiantuntija. Ethän terveysasemallakaan vaadi, että se ensimmäinen lääkäri tietää kaiken hammashoidosta, gynekologiasta, terveysaseman laskutuksesta, maksujen viivästymisten seurauksista, päänsäryistä ja allergioista yms.

Vierailija
6/9 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa asiaan liittyvät paperit ja tiedot esille. Älkää soittako tien päältä, "mulla ei nyt just ole tässä niitä papereita, mutta kyllähän sä tiedät." Juu en tiedä.

Vierailija
7/9 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitelkää itsenne ja firmanne selvästi ja hitaasti. Jos olette oikealla asialla, niin sen firman nimen loruttelu satalasissa saa vastaajan tajuamaan, että olette taas niitä lehtimyyjiä. Jos olen esimerkiksi tehnyt tilauksen jostain nettikaupasta, ja liikkeenpitäjä soittaa kysyäkseen lisätietoja, niin enhän tiedä odottaa soittoa jostain toiminimeltä jota en edes muista, joten eka ajatus on "taas joku lehtikauppias" kun nimestä ei saa selvää, firmasta ei saa selvää joten olen jo sanomassa, kiitos en halua tilata yhtään lehteä enkä liittyä yhteenkään kirjakerhoon.

Vierailija
8/9 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut asiakaspalveluun, josta vastataan kysymykseen "En tiedä". Jos ette tiedä, niin sanokaa asiakkaalle, että otan asiasta selvää ja lupautukaa soittamaan asiakkaalle takaisin. Mitä virkaa on asiakaspalvelijalla, joka ei palvele ja osaa työtään?

Vierailija
9/9 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvittämistä, niin uskokaa oikeasti un teille snaotaan, että ottakaa yhetys asiakaspalvelumme, minä en tälle asialle voi tehdä mitään.