Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä pitkäaikaisesta ruokavaliosta, jolla en vain laihdu.

Vierailija
13.02.2010 |

Aamulla yksi näkkileipä juustolla + desilitra jugurttia.



Ruoka



Ohut viipale jäätelöä paketista.



Hedelmä



Maitokahvia pitkin päivää



Ehkä iltanäkkäri juustolla.



En vain laihdu, vaikka syön näin vähän. Lasken, että tästä voi kuitenkin tulla lähes 1200 kcal.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n listassa ON lämmin ruoka - ainakin oletan että "ruoka" tarkoittaa lämmintä ruokaa kun ap vielä tarkensi että siihen kuuluu lihaa ja vihanneksia ym.


kuinka paljon? Kilo? Mitä?

Miksi luetella kaikki muu tarkasti, ja jättää pois sen ruoan sisältö ja määrä?

Vierailija
2/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n listassa ON lämmin ruoka - ainakin oletan että "ruoka" tarkoittaa lämmintä ruokaa kun ap vielä tarkensi että siihen kuuluu lihaa ja vihanneksia ym.


kuinka paljon? Kilo? Mitä?

Miksi luetella kaikki muu tarkasti, ja jättää pois sen ruoan sisältö ja määrä?


joyain hiilari-rasvasössöä niin ei ole ihme jos persus leviää, varsinkin kun sitten puputetaan pitkin päivää perään jätksiä, jugurttia, leipää jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöllömpää ruokalistaa nähnyt.

Vierailija
4/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puuttuu proteiini, marjat, liha, vihannekset KAIKKI tärkeät asiat. Et syö lainkaan lämmintä/pääateriaa?



Vierailija
5/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kuitenkaan se jäätelö?

Vierailija
6/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voisit sydä melkeen mitä vaan kunhan kulutat sen pois. Sinä syöt ihan liian vähän, saatko energiaa noista yhtään?



Terveellsiet ateriat esim. puol laitasellista salaattia ja kanaa. yms yms. ei noilla aterioilla mihkään pääse, tulet vait heikkoon kuntoon ja väsyt.



aamulla puuro, marjoja sekaan, omena välipalaks, lämmin ateria, esim just toi salaatti+kana ja voi lisätä vaikka raejuustoo tms. myöh. hedelmiä ja iltapalaksi taas puuro jne. JA TÄRKEÄ ON ETTÄ KULUTAT SEN MITÄ SYÖT, SILLÄ LAIHTUU!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liiku, eikä ole lihasta yhtään, niin kroppa on tottunut tuohon kalorimäärään ja ei polta kaloreita.

Vierailija
8/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ruokaa, miten paljon? Onko siinä esim. salaattia?



Kahvi on lihottavaa.. Mitä maitoa siinä on? Punasta?



Mikä jäätelö, mimmonen on "ohut" viipale?



Miksi näkkäri ja miksi vaan juustoa päällä?



Kai toi jogurttikin on valmiiksi maustettua? :)



Parannuksia: Syö aamusta jo rehuja. Vähennä juuston määrää (vaikka onkin proteiinia, mutta sitä tulee myös jogurtista).

Tee smoothie, rahka?



Kermajäden voi korvata perusjätskillä tai kevyellä tai kasvisjätskillä, soijajädellä tai sorbetilla.



Sitten lisää ruokaa: ja taas niitä rehuja!!



Iltapalalle rahkaa, hedelmää.

Jätä näkkärit ruualle sivuosaan.



Minusta kannattaa valita kevyempää ja syödä enempi rehuja ja muuta josta saa kuitua ja vitamiineja.



Vähempi kahvia. Juo vaikka smoothie.



Sitten tarttee miettiä sekin että miten paljon erilainen sun ruokavalio on ollut ennen tällästä "kuuria". Koska vähempi on enempi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/55kg ja hitsin vitsit, kun en millään laihdu, kauhee läski olen.

Vierailija
10/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika on juustossa ja näkkileivässä. Lämminruokani on ok - lihaa, vihanneksia yms normaalia ruokaa. Jäätelö voi olla ongelma, mutta ei sen nyt kuitenkaan pitäisi niin iso ongelma olla - sama jugurtin kanssa.



En voi alkaa tekemään mitään erikoisruokia, joita syödään vaan jonkun dietin ajan. Yritän saada painon hallintaan ihan vain tavallisia ruokia syömällä. Ongelma voi olla käyttämäni lääkkeet, jotka vaikuttavat painoon.



En ole mikään 170/55 kg joka vain yrittää laihduttaa vaan painoindeksin ylärajalla sinnittelevä joka haluaa pois lääkekuurin aikana tulleet 5 kg.



T. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika on juustossa ja näkkileivässä. Lämminruokani on ok - lihaa, vihanneksia yms normaalia ruokaa. Jäätelö voi olla ongelma, mutta ei sen nyt kuitenkaan pitäisi niin iso ongelma olla - sama jugurtin kanssa.

En voi alkaa tekemään mitään erikoisruokia, joita syödään vaan jonkun dietin ajan. Yritän saada painon hallintaan ihan vain tavallisia ruokia syömällä. Ongelma voi olla käyttämäni lääkkeet, jotka vaikuttavat painoon.

En ole mikään 170/55 kg joka vain yrittää laihduttaa vaan painoindeksin ylärajalla sinnittelevä joka haluaa pois lääkekuurin aikana tulleet 5 kg.

T. ap


on sitten enmmän. Annoskoot ovat merkittäviä. Ja listasi mukaan syöt pelkkiä hiilareita, mikä ei ole hyväksi kropallesi.

Vierailija
12/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo laskettu noihin kaloreihin. Ei kai tuosta listasta tule muuten 1200?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ei lihota, vaan kiihdyttää aineenvaihduntaa. Eri asia on sitten se maito, mitä siinä on. Ja tuo "maitokahvia pitkin päivää" on aika epämääräinen ilmaus. Kuinka monta kuppia sitä menee ja paljonko yhteensä maitoa?



Ajattele ap myös sun hampaita ja juo kahvit ruoan jälkeen, ei pitkin päivää hörppimällä.

Vierailija
14/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää kyselit tota jo viimeksi!

Milloin sää tajuat että jos sää tollo käytät LÄÄKITYSTÄ niin sun paikka on LÄÄKÄRISSÄ?



Usko jo!



Että olet ihan näkkäriin vaihtanut sitten viimen?

Hanki jo elämä. Et sää ainakaan ravinteita saa tollasella ruualla!



PS. Näkkärissä ei ole mitään vikaa: mutta kun et ymmärrä että se ei kuulu muualle kuin sinne aterian yhteyteen. Ei näkkäri ole yksi ruokailukerta!!!

Suosittelen vahvasti että menet johonkin ravintoterapiaan, ja sinne lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n listassa ON lämmin ruoka - ainakin oletan että "ruoka" tarkoittaa lämmintä ruokaa kun ap vielä tarkensi että siihen kuuluu lihaa ja vihanneksia ym.

Vierailija
16/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sää sielä mesoa mistä et itse tiedä! :D



Kahvi on lihottavaa. Väitä sinä mitä haluat muuta.



9

Vierailija
17/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suodatinkahvissa (mustana siis) on 2,6 kaloria 100 g:ssa valmista juomaa.



http://www.fineli.fi/food.php?foodid=930&lang=fi



Maidosta toki tulee niitä kaloreita ap:lla, plus että hapan juoma ei ole hyväksi hampaille pitkin päivää hörpittynä.



15 vai mikä se oli

Vierailija
18/18 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten olisi mammat jo repineet ap:n roviolle. Ei tolla syömisellä liho. Sun lääkitys ton varmaan tekee, googleta se lääke, ja sen sivuvaikutukset. Täältä ei saa asiallisia vastauksi muutenkaan, älä pahoita mieltäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi