imetysliivejä nursingbra.co.uk ?
Onko kukaan tilannut? Toimiiko kauppa? Mainostetaan ilman postareita.
Kommentit (10)
Eikö niistä tule kamalat postarit?
Pitäisi varmaan kannattaa suomalaista, mutta näillä hintaeroilla ei kyllä pysty! Meillä tilataan nykyään hajuvedet ja shampootkin ulkomailta =)
tilaan yleensä täältä http://www.feelunique.com/ tai täältä http://www.lookfantastic.com Ekassa kaupassa postikulut sisältyy hintaan, täytyy vaan muistaa ettei kertatilaus ole yli 45e muuten menee tullit, koska nettikauppa sijaitsee Jerseyn saarilla. Toinen kauppa on ihan Englantilainen eikä huolta tulleista ole. Postareita Tigin tweeniin on tullut muutaman punnan verran. Paketit on tullut molemmista paikoista 4:ssä arkipäivässä!!
Olen tilannut useammat Hotmilkit. Nopea toimitus!
Täällä kans yksi tyytyväinen ostaja ilmoittautuu! Lähetyksen mukana on aina tullut pieni käyntikortti johon oli painettu "kiitos". Pieni juttu, mutta jäi hyvin mieleen.
ja täytyy sanoa, että ihana nettikauppa! Merkit mm. Hotmilk, Bravado jne. Paljon halvempia kuin Suomessa ja mikä tärkeintä, löytyy myös kuppikokoa B. Tätä en useinkaan löydä suomesta, tai jos löytyy niin on jo loppu kyseinen koko. Samoin ympärysmitaltaan löytyy 65-75 cm, mitkä myös ovat kaupoista usein loppuunmyyty. Postikuluja ei tosiaan ole ja paketti tulee alle viikossa postilaatikkoon. Huippupalvelua :)
itse olen pysytellyt suomalaisissa nettikaupoissa:DKuulema oikein luotettavaa tilata tuolta.
itse olen tilannut bravissimolta jossa toki suppeampi valikoima ja postarit. Mutta samat liivit on olleet yli 10 puntaa halvemmat.
eihän sieltä löydy kuin kahdet imetysliivit? Aloittaja kysyi imetysliivikauppaa.
eurooppalaisiksi. Löytyy muuntotaulukko.
Olen tilannut tuolta useammat hotmilkit ja aina tulleet perille alle viikossa. Kannattaa noita hotmilkkejä metsästää myös muista nettikaupoista! Tilasin just uuden malliston punavalkoiset rintsikat Figleavesilta ja ne maksoivat alle 15 puntaa!! Niin kauniit.
Pitäisi varmaan kannattaa suomalaista, mutta näillä hintaeroilla ei kyllä pysty! Meillä tilataan nykyään hajuvedet ja shampootkin ulkomailta =)