Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettikaupasta potkuhousuja?

Vierailija
13.02.2010 |

Eli löytyykö jostain nettikaupasta ihan tavallisia potkuhousuja? Olen tässä nyt kaksi viikonloppua yrittänyt löytää, mutta ei tuota tulosta. Kaupoistakaan en ole onnistunut löytämään mieleisiäni, tosin olen kiertänyt vain Ideaparkia ristiin rastiin, muualle en ole vielä ehtinyt.

Poikani on niin hoikka ja meneväinen, että tavalliset housut ei pysy jalassa kun sekunnin ja mitään farkkuhaalareita en halua vielä pienelle pukea. Plussaa olisi se, että potkarit olisivat kivan näköisiä ja iloisen värisiä. Kiitos!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutallakin joitakin ihan kivan näköisiä vaatteita, mutta ne mittasuhteet... Puolipotkareita ei voi ostaa ollenkaan, niihin pitäisi laittaa vyö sama vika lähes kaikissa ruotsalaisketjujen housuissakin. Johan puolipotkarit on tosi hyvät, napakka kangas, kestää pesuja ja pysyy päällä, niitä ei vaan saa monista kaupoista ja värivalikoimaa pidetään suomalaiseen tapaan vaal.pun ja vaal.sin vaikka muitakin värejä on olemassa.

Vierailija
2/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousuissa on esim. oma tilansa vaipalle ja muutenkin sukkahousut ovat hyvin istuvia.

Ne menevät ylös vyötäröltä, eikä lähde valumaan esim. lapsen kontatessa.

Näitä on eri paksuisia, eri värisiä, kuva takapuolessa tai ilman...suosittelen, pysyy päällä.

Saa kaupoista vaikka ei olisi erikoiskauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toimii kotioloissa. Kuitenkin kaipaan käyttöön ihan tavallisia potkuhousuja. Potkarit ovat mukavemmat päällä kun eivät ole niin kamalan kireitä. Lisäksi minusta sukkikset on alusvaate, eli vähän kun olisi pitkillä kalsareilla. Päällihousuja taas ei viitsi laittaa kun poika on melko lämminverinen, tulee liikaa vaatetta. Ohut body ja potkarit olisi kaikkein toimivin yhdistelmä lapselleni, mutta kun en löydä kivoja potkuhousuja mistään.

-ap

Vierailija
4/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen vielä, josko joku aamuvirkku osaisi auttaa...

-ap

Vierailija
5/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?ord…

ja sitten löyty tämmönen

http://www.lastenshopare.com/tuotteet.html?id=16/

On muuten jännä, että niitä puolipotkareita ei näköjään oikeesti oo. Aikoinaan omilla lapsilla (-03 ja -05) käytin vallan ko. vaatteita...

Vierailija
6/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutan potkareita kyllä löytää kaupastakin, mutta olen jostain syystä saanut viimeaikoina tosi surkeaa laatua Tuttaa, tai sitten on käynyt huono tuuri. Olen jälleen kerran palauttamassa yksiä potkuhousuja takaisin, kun nepit irtoilee jo käyttöönottopesussa.

Minä olen myös aika ulalla, että miksi puolipotkareita ei enää valmisteta. Esikoisella oli ihan huippuhyvät päällä kun oli myös hoikka. Esikoisen potkareista vaan ei jäänyt tälle toiselle juuri mitään, ovat tasan kaikki pyllystä puhki. Esikoinen kun liikkui pyllyliitämällä ja vanhan talon lautalattiat teki housunpersauksista selvää...

Vierailija
7/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielläkin näytti olevan aika hyvinkin (vanhoja kylläkin) potkareita.

T:6

Vierailija
8/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on kertaalleen huutiskaupoissa kusetettu, joten en halua sekaantua siihen hommaan enää pitkällä tikullakaan. Rikosilmoitus lähti ja tekijä saatiin kii, mutta tyyppi kuoli ennen kun syyte ehti oikeuskäsittelyyn, joten rahat jäi sille tielleen. Eli ei enää näitä mulle kiitos...

Vierailija
9/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli paljon sekä olkainpotkareita ja puolipotkareita. Älä osta nepparillisia vaan tavalliset napit pitää olla.

Anselmiinan nettipuodista olen myös tilannut ja Lastenshop are:sta käytettyjä (oli hyväkuntoisia).

Vierailija
11/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman valikoimaa on jonkun verran hankittuna isoäidin toimesta, mutta koska poika alkaa kasvaa pienimmistä ohi, ei tee mieli ostaa samanlaisia isompia.

Tuo Anselmiina ja Wilmis pitää katsastaa, Metsolasta en löytänyt kahdet olkaimelliset potkuhousut, nekään eivät oikein olleet makuni mukaisia.

Vierailija
12/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka isoa kokoa oikein etsit? Kyllähän potkareita löytyy hyvinkin, mutta ei tietenkään enää vauvaiän ohittaneille.

Vierailija
13/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi ihania vaikka kuinka paljon, voisin lahjottaa postimaksuja vastaan!

Vierailija
14/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tunnu kovin hyvin löytyvän. Tai kerro minulle mistä niitä löytää, minä kun en ole onnistunut vielä sellaiseen paikkaan törmäämään, missä niitä olisi hyvin saatavilla.

Valikoima on tosi pientä, värit ihan hissukan vaaleita valkoista tai vaaleansinistä, tai sitten löytyy niitä retrofroteepotkareita, joista en pidä.

Etsin siis iloisen värisiä puuvillaisia olkaimellisia potkuhousuja. Mielellään terällisiä kun ei noissa vikkelissä varpaissa mitkään sukat pysy. Näillä spekseillä tuntuu olevan melko mahdoton tehtävä, jos ei Tuttaa halua ostaa ja Prisman hyllyn on Mummo tyhjentänyt jo koossa 56-62.

Vierailija
15/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa koossa ostanut paljonkin, liikkeet helsingissä: Bobo, Pikku-väki, stocka, Pikku-kippari mm. näistä hyvin on ollut valikoimaa varsinkin pikku väessä. Minäkään en pidä retrosta vaan reiluista kivoista pojan/tytön vaatteista.

Vierailija
16/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä oli joitain kivoja, tosin yöpuvun nimikkeellä, mutta osa olisi ainakin minusta ihan hyviä päiväkäyttöönkin.

Vierailija
17/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valkosia en halua ostella, niistä kun on joskus niin hankala saada ruoka- ja "sinappitahroja" pois.

Vierailija
18/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa koossa ostanut paljonkin, liikkeet helsingissä: Bobo, Pikku-väki, stocka, Pikku-kippari mm. näistä hyvin on ollut valikoimaa varsinkin pikku väessä. Minäkään en pidä retrosta vaan reiluista kivoista pojan/tytön vaatteista.

En meinaan voi Helsinkiin lähteä shoppailemaan, tulee potkareille liikaa hintaa.

Vierailija
19/19 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan niin kyllästynyt Tutan valikoimiin, lisäksi olen tosiaan joutunut paritkin Tutat palauttamaan. Esikoisen jäljiltä osa ehjistä Tutan housuista on myös ihan nyppyisiä, haalistuneita ja muotonsa menettäneitä.

Retro alkaa olla myös niin nähty, tulivat jo muotiin esikoisen aikaan. Silloin ne oli jotenkin suloisia, mutta ei enää oikein jaksa miellyttää.

Tai sitten pitää vaan antaa periksi ja laittaa niitä puolihousuja, vaikka lapsella ei pysy sukat jalassa, ja housutkin on hyvin nopeasti potkittu nilkkoihin. Tai sitten alkaa vaan kulkemaan sukkahousuissa. :(

Kiitos kaikille kommenteista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi