Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nama vain raskaushermojen oireilua vai onko mun mies ihan oikeasti

Vierailija
13.02.2010 |

taysi torppo???!!!

Se tekee KAIKEN vaarin!!

Kun tuli tanaan toista soi valmistamaani ruokaa ja olin saastanyt lasten ylijaamista koiralle yhdelle lautaselle huomiseksi ruokaa (lohta, perunaa), mies sitten kippasi kaiken tuon roskiin. Ei tajunnut etta koirankin ruokaan olisi sen voinut lisata, miksikohan olisin jattanyt tuon ainoan lautasen ruokailulta pesematta?!

Sitten oli tiskannut omat lautasensa ja lasinsa jne ja oli vain lisannyt ne kuivaustelineeseen, ottamatta jo kuivia asitoita pois etta asken yksi iso ruokalautanen tippui siita lattialle!

Oli antanut tytolle juomaa ja oli laittanut pullon kierteen vaarin, eli pullo melkein tippui kun nostin sita. Ja itse otti limsaa ja oli kiertanyt siitakin kierteet niin etta oli vain vahan loysasti kiinni, hapot haviaa... Nain tekee AINA.

Ja viela viimeinen vidutus. Miehella on tapana jattaa AINA 2cm tippa juomaa lasiin. Oli se sitten mehua, vetta, limasaa tai kahvia, se tippa pitaa jattaa. Ei osaa selittaa miksi jattaa sen. Mutta mua ottaa aivoon ja tuolla tavalla tuhlaa viikoittain, vuosittain paljon juomaa..

Mika hitto tuota ukkoa vaivaa????????????????????

Sitten valittaa kun ma valitan sille noista asioista, eika ota huomioon etta synnytan milla hetkella hyvansa. Ei muka voi olla hormoonien syyta, olen vain hullu. Ok, ehka olen, mutten vain jaksa enaa... Toissa iltanakin yritin sangyssa pidatella itkua niin pitkaan etta lopulta purskahtelin itkuissani ja mies ei edes kylkea kaantanyt ja kysynyt mika hatana.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu hormoneista, niin muutut normaaliksi vauvan synnyttyä.

Vierailija
2/2 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse ei silta tunnu. Heh hee...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla