G: Alle 160cm paljonko painat?
Kommentit (41)
159cm ja painoni on n. 51 kg.
kiinteytyä yritän, mutta en laihduttaa.
painoni oli vuosia n. 48 kg, nyt iän myötä on muutama kilo tullut jäädäkseen..
Haluaisin pari kiloa pois, ja kiinteytyminenkään ei pahaa tekis!
tuo on ihan ok paino mulle, joskin reidet kinnaa kaikista vaatteista :( tavoitteena on 48, jolloin paino/mittasuhteet oikein hyvät!
Te alle 50-kiloiset ette varmaan saa syödä mitään pitääksenne painonne?
oon 155 ja painan nyt 65. Lapsi 4kk. Varmaan tässä hissukseen lasketellaan, mutta ei niin suurta hätää. :) Keskityn mieluummin suurimmalta osin lapseen ja vain osin painoon.
Painoa oli syksyllä 45kg mutta jonkun verran on tässä talven aikana tullut lisää.
Töissä oli juttua painoista, ja työkaveri hämmästeli miten voin painaa niin paljon. En sitten tiedä mitä sillä tarkoitti. Itse olen melko tyytyväinen painooni, tai en ehkä painoon, mutta olotilaani. Hieman tuota löysää mahaa on kahden lapsen jälkeen, mutta muuten mielestäni ok.
Ärsytti vaan tuo työkaverin kommentti (siis ulkoisesti pulleampi kuin minä, painosta en tiedä), kun itsellä on hyvä olla. Olen painanut reippaasti yli 60 kiloakin ja saanut kilot kuriin ilman suurempia ponnistuksia (imettäminen, terveellisempi ja säännöllisempi ruoka, liikuntamäärä pysynyt jokseenkin samana). Kun painoin alle 50kg, niin minua huimasi ja pyörrytti jatkuvasti, verenpaineet oli huippualhaiset taisi olla hb:kin pielessä. Nyt taas kaikki nuo ovat poissa eli ehkä en tavoittelekaan alhaisempaa painoa, vaan pysymistä näissä lukemissa.
Olipas pakko purkautua, toivottavasti te muut pätkät ymmärätte:)
alle 50-kiloinen mutta syön kyllä ihan normaalisti enkä juurikaan ajattele että en painoni takia voisi syödä mitä haluan...sille joka mietti voiko alle 50-kiloinen syödä pitääkseen painonsa.
Laihdutustavoite täälläkin juuri nyt käynnissä, ja tavoite on siis n. 55 kg.
mutta olenkin 8. kuulla raskaana.
ja 61 kg.. Olisi tavoite laihduttaa jonnekin 52-53 kg:een. Nyt ihan järkyttävät jenkkakahvat :(
mut vähempi kersoja :)
Tää on ollut mulle paras paino jo ainakin 15 vuoden ajan. Raskauksien aikana ollut enemmän, ja joskus myös vähemmän. 45kg kuulostaa kivalta, muttei "tunnu" siltä.
155cm ja 48kg
Viides lapsi 2,5kk, joten vielä kolme kiloa pitäis pudottaa, niin olisin takas normipainossani.
olet ihan normaalipainoinen!
Olen aina pitänyt itseäni melkoisena valaana, mutten taidakkaan olla...
154cm ja 48-49kg. Haaveilen 45-46kg painosta, muttei tunnu millään onnistuvan.
Toisaalta ikää jo 40 ja lapsia 3, joten ei kait tuo niin paha ole. Sitä vaan ei osaa olla itselleen armollinen...
kolme kiloa kevyempänä olo on huono, vaikka ehkä peilikuva näyttää "paremmalta".
Ehkä sun työkaveri tarkoitti sitä, ettet näytä siltä että painaisit noin "paljon". Kuulostaa suurelta painolta pituuteen nähden.
Töissä oli juttua painoista, ja työkaveri hämmästeli miten voin painaa niin paljon. En sitten tiedä mitä sillä tarkoitti. Itse olen melko tyytyväinen painooni, tai en ehkä painoon, mutta olotilaani. Hieman tuota löysää mahaa on kahden lapsen jälkeen, mutta muuten mielestäni ok.
Ärsytti vaan tuo työkaverin kommentti (siis ulkoisesti pulleampi kuin minä, painosta en tiedä), kun itsellä on hyvä olla. Olen painanut reippaasti yli 60 kiloakin ja saanut kilot kuriin ilman suurempia ponnistuksia (imettäminen, terveellisempi ja säännöllisempi ruoka, liikuntamäärä pysynyt jokseenkin samana). Kun painoin alle 50kg, niin minua huimasi ja pyörrytti jatkuvasti, verenpaineet oli huippualhaiset taisi olla hb:kin pielessä. Nyt taas kaikki nuo ovat poissa eli ehkä en tavoittelekaan alhaisempaa painoa, vaan pysymistä näissä lukemissa.
Olipas pakko purkautua, toivottavasti te muut pätkät ymmärätte:)
ja pituutta 160,painoa 50kg.Tavoitepaino olis 47kg.Ennen lapsia olin vuosia jämähtänyt 54:ään ja kakkosen jälkeen samoin,nyt alkaa vihdoin olla sopusuhtainen olo.Ekan lapsen jälkeen paino putosi 45:een.Nuoruudessa kolme vuotta kestänyt syömishäiriö ja paino pahimmillaan 34kg.
Olen aina pitänyt itseäni melkoisena valaana, mutten taidakkaan olla...
154cm ja 48-49kg. Haaveilen 45-46kg painosta, muttei tunnu millään onnistuvan.
Toisaalta ikää jo 40 ja lapsia 3, joten ei kait tuo niin paha ole. Sitä vaan ei osaa olla itselleen armollinen...
153cm ja 75kg (kolme lasta ja nuorin 6vko) ennen lapsia paino 49 :( tuskin pääsen siihen enää koskaan.
Pari kiloa voisi pudottaa ja kiinteyttää.