Olen lyhyt, ja se harmittaa minua :-(
En ole sinut sen asian kanssa, että pituuteni on vaivaiset 159 cm. Olen niin tappi ja pätkä. Eikä sekään auta asiaa, että mieheni sanoo rakastavansa minua juuri tämän pituisena (itse hän on lähemmäs 190). Hän päivittäin kertoo pitävänsä minua kauniina ja seksikkäänä, mutta se ei paranna itsetuntoani.
Mikä avuksi?
Kommentit (28)
ja varmaan joku persjalkanenkin vielä eli läski.
Mä olen 163cm ja hoikka
Näytän talipallolta, repikää siitä.
enkä todellakaan ota asiaa noin vakavasti.
Harmittaahan se vietävästi kun ei ylety mihinkään ja aina saa olla varvistelematta, mutta minkäs teet.
En ymmärrä miksi pituus olisi itsetuntokysymys?
Jos olet aikuinen niin kyllä sun pitää pikku hiljaa tottua siihen, että olet noin lyhyt ja vanhemmiten lyhenet siitä vielä...!
Onneksi talipalloisuutesi ei ole huumorintajustasi pois. :P
Sellaisia pidentäviä taviskenkiäkin on, mainostavat facebookissa tavan takaa. "Lisää pituutta 5-7 cm".
No okei, joskus ärsyttää kun joka paikassa tavarat ovat niin korkealla. Muutoin olen itseeni tyytyväinen. Korkkareita tulee kyllä käytettyä, mutta käyttäisin niitä varmasti vaikka olisin pidempikin. Sopivat tyyliini.
enkä mielestäni liian lyhyt, vaikkakin lyhyt kyllä. Minusta pienuus ja lyhyys naisella on miellyttävän näköistä. Enn haluaisi olla yli 165-senttinen.
On mukavaa olla lyhyt, näkee asiat joskus eri vinkkelistä kuin pitkät...heheh. Kaupassa joskus ei johonkin ylähyllylle yltä, mutta aina olen apua saanut.
Musta on naisellista olla pieni ja sellainen, jota mies voi halutessaan nostaa.
Olen sinua sentin pidempi ;) ja kärsinyt välillä samasta. Rasittavaa, kun ei ylety mihikään ja ihmiset suhtautuu välillä niin kuin mua ei olisi, oho, tönitään, ohitellaan jonossa. Konserteissa ei näe ikinä mitään jne.
Taskuvenuksena on silti ihan kiva olla. Olisi varmaan aika kamalaa olla iso, romuluinen nainen. Ainakin mies saa kokea olevansa raavas, vahva köriläs (vaikkei kovin iso olisikaan) mun rinnalla. Myös mulla on pitkä mies. Käytän aina korkokenkiä, jotka hoikistaa kivasti.
Ole tyytyväinen vaan, on paljon lyhytkasvuisiakin ihmisiä, jotka elävät onnellista elämää.
Tsemppiä!
ja olen tyytyväinen, hoikka ja sopusuhtainen. Mieluummin lyhyt ja hoikka kuin pitkä läski.
ja varmaan joku persjalkanenkin vielä eli läski.
Mä olen 163cm ja hoikka
Näytän talipallolta, repikää siitä.
Ystäväni on 150 cm ja hän on mielestäni jo lyhyt, muttei mikään lyhytkasvuinen kuitenkaan.
Ja kaikki pitkätkään eivät ole romuluisia tai muuten isoja :)
t: pitkä nainen, joka nauttii pituudestaan, mutta ei koe tarpeelliseksi mollata lyhyitä, lihavia, romuluisia tai muitakaan
155 senttinen, hoikka ja tyttömäinen olemukseltani. Koko ikäni olen saanut kuulla tytöttelyä, minua on sanottu kääpiöksi ja pätkäksi.
Eipä ole haitannut, olen sen pituinen kuin olen, ja hyvä niin.
Minusta pituudella arvottavat ihmiset voivat tehdä sitä ihan rauhassa, se kertoo jo heistä kaiken olennaisen.
Paras ystävättäreni on 181cm, ja olemme hauska näky kaksin.
Minusta on ihanaa olla taskukokoinen. Mhdun istumaan pieniinkin koloihin, ja halatessa mahdun kainaloon. Pääsen ihan pieneen kippuraan. Olen ihan lapsesta asti ajatellut, että on mahottoman siistiä olla lyhyt, ja itseasiassa olisin mielellään lyhyempikin, vaikka 152. :)
Pari asiaa lyhyydessä silti vähän harmittaa: en aina ylta ja joudun pyytämään apua, minua luullaan nuoremmaksi kuin olen (kaksiteräinen miekka), saan syödä vähemmän kuin joku pitkä (HÖH!! :D ) ja housun puntit on kaupassa liian pitkiä.
Silti olen mielellään tällainen! Koska en osaa ymmärtää ongelmaasi, en osaa auttaakaan kuin kehoittamalla positiiviseen katsantokantaan. :)
luullaan ikäistään nuoremmiksi. Olen itse pitkä ja hoikka ja jotenkin ihmiset eivät voi käsittää, että olen keski-ikäinen. Ihan kuin pitkät lyhenisivät vanhetessaan?
Mutta ap:lle: ei tossa auta muu kuin olla ylpeästi se mikä on. Surkuttelemalla asia ei parane.
Olen 150 cm pitkä ja pituus ei ole juurikaan häirinnyt minua. Nuorempana se häiritsi jonkin verran ja pidinkin korkokenkiä paljon. Nyt en enää välitä 37-vuotiaana, vaan matalat kengät jalassa kuljen:)
Itse 153cm ja seurustellut aina yli 185cm kanssa..Ei mikään onglma. ONko itsetuntosi kohdillaan?
enkä koskaan ole halunnut olla pidempi. Ihanaa olla lyhyt ja vähän erilaisempi kuin suurin osa. Madonnakin on just meidän mittainen!
että salamana vaihtaisin osaa kanssasi. Minä taas tunne itseni niin kauhean pitkäski, olen 168 cm ja todellakin olisin sinun pituisesti mielummin.
Minusta pieni on kaunista naisessa :;)