FB: Millaisia tilapäivitysryhmiä olet luonut? Mulla esim. "äidit", "omat kuulumiset" ja "lähisuku"
Käytän toki myös päivityksen asetuksina välillä myös kaikki kaverit, mutta sinne kuuluu myös esim. pikkuserkkuja joita en ole koskaan nähnytkään yms. niin sitä päivitystä käytän lähinnä vain kun tapahtuu jotain suurempaa. Lapsiin liittyviä päivityksiä käytän "äidit" ryhmää jossa on kavereita jotka ovat äitejä ja joiden kanssa olen yhteyksissä. Luulen ettei kaikkia kavereita kiinnosta lapsia koskevat päivitykset joten miksi täyttää heidän etusivuaan niillä. En tietenkään nyt kauheasti lapsistani kerro, mutta kotiäitinä sattuu välillä jotain minkä haluaa jakaa. Sitten "omat kuulumiset"-ryhmää käytän kertoessani omia hassuja sattumuksia tms. Siihen kuuluu kaikki kaverit joiden kanssa olen edes jollain tavalla yhteyksissä. Lähisuku-ryhmä on sitten lähinnä sisarukseni ja mieheni ja sinne päivitetään esim. viikonlopun suunnitelmia, vaikka viikonlopuksi äidin luo tms.
Mutta kiinnostaisi myös millaisia ryhmiä te muut olette luoneet ja käytättekö niitä?
Kommentit (22)
Sain kyllä tehtyä niitä kaverilistoja mutta jos päivitän statusta niin vaihtoehtona kaverit, kaverin kaverit, kaikki ja muokkaa...
sieltä aukee lisää vaihtoehtoja
Sain kyllä tehtyä niitä kaverilistoja mutta jos päivitän statusta niin vaihtoehtona kaverit, kaverin kaverit, kaikki ja muokkaa...