Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai se yks reppana maajussi ei päässytkään ohjelmaan.

Vierailija
12.02.2010 |

Se, kuka harmitteli yh-äippien tekemiä yhteydenottoja. Olis ollu hauska seurata millaiset naiset hänestä oli kiinnostuneita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin halunnut tietää, jos se jotain nelikymppinen oli, että valitseeko sitten vain reilusti nuorempia naisia, jotta ehtivät tehdä hänelle niitä lapsia. Vai uskooko että nainenkin ehtii perheen perustaa nelissäkymmenissä? Uskoisin että tää tyyppi olisi voinut olla aika viihdyttävä..

Ei siinä, mä tavallaan ymmärrän sitä siinä mielessä, etten itsekään ottaisi miestä jolla on lapsia, mulle riittää omani. Mutta jos kyse on siitä, että ehdottomasti niitä lapsia haluaa, tuossa iässä, ja naisen tulee sit olla kykenevä ja halukas niitä hänelle tekemään..

Vierailija
2/3 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin halunnut tietää, jos se jotain nelikymppinen oli, että valitseeko sitten vain reilusti nuorempia naisia, jotta ehtivät tehdä hänelle niitä lapsia. Vai uskooko että nainenkin ehtii perheen perustaa nelissäkymmenissä? Uskoisin että tää tyyppi olisi voinut olla aika viihdyttävä..

Ei siinä, mä tavallaan ymmärrän sitä siinä mielessä, etten itsekään ottaisi miestä jolla on lapsia, mulle riittää omani. Mutta jos kyse on siitä, että ehdottomasti niitä lapsia haluaa, tuossa iässä, ja naisen tulee sit olla kykenevä ja halukas niitä hänelle tekemään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudottavatko tyystin pois vai seuraavatko sivusilmällä jossain jaksoissa näidenkin elämää? On siinä kyllä kriteerit ja pokkaa. Ei "lapsellisia" naisia ja ikää 40v. Ja tietysti halusi oman suuren lapsikatraan pihalleen :-)