jatkuva seksin vonkaaminen
ärsyttää!!mies haluaa aina, aamusta iltaan, joka helvetin päivä. ei väliä vaik oisin ihan karseessa flunssassa, menkoissa, väsymyksessä tms. Aina on ukko valmiina!!
Mites muilla? Onko ihan normaalia????
Kyllä musta ois kiva olla itsekkin hieman tunnelmassa kiinni, eikä suoraan kauppareissulta tullessa kun kakarat kiljuu ruokaa niin alkaa harrastaa seksiä..
Kommentit (24)
Älä jumalauta ap valita!!!! Vaihtaisin saman tien sun kanssasi miestä, jos se ois mahdollista! Itse en edes muista miltä tuntuu, kun mies "vonkaa", viekoittelee, maanittelee, kiimainen kiilto silmissään haluaa minua. Miten hyvältä se tuntuisi, kun toinen haluaa ja näyttää sen. Kuinka se tekisi nannaa itsetunnolle, kun olisi haluttavana. Kun toinen himoitsee eikä malta pitää näppejä erossa. Seksuaaliselle ihmiselle, kuten minä, se tappaa kaiken intohimon, kun on tollainen haluton, "vongattava" mies, kuka ei lämpene pitsihepeneistä, roolileikeistä, poskihoidoista, peppuseksistä, ei mistään. Ja joudun tyyymään kerta toisensa jälkeen selityksiin "ei nyt kulta, ei tee mieli, nyt ei oo hyvä hetki, väsyttää, telkkarista tulee ohjelmaa, pitää mennä syömään/suihkuun (enkä saa mennä mukaan), ehkä myöhemmin, nyt ei vaan oo sellanen fiilis" jne jne jne! Saatana, olisit tyytyväinen ap et sun miehes haluaa sua, eikä nyhjötä vaan jossain omassa kuplassaan jonne et pääse eikä mikään kelpaa!!!! Taisit vaan haluta näpäyttää meitä haluttomien miehien naisia tuolla aloituksellasi, koska harva se päivä täällä on aloituksia ja keskustelua haluttomista miehistä. Tuliko nyt hyvä mieli?!
[quote author="Vierailija" time="12.02.2010 klo 23:20"]Tehdäänpä aluksi huomio: mikä tahansa torjuttu seksuaalinen aloite katsotaan vonkaamiseksi.
Jos et jaksa lukea tätä sepustusta, niin varaudu edes hankkimaan ulkopuolista asiantuntija-apua.
Ymmärrän sinua, vaikka olen mies ja liian monien naisten mielestä ajattelen kiveksilläni. Koska tilanne on edennyt siihen, että koet miehesi tekemät aloitteet vonkaamiseksi, sinun pitäisi oivaltaa, että kyse on parisuhteestanne. Miehesi kärsii puutetta ja sinä ylitarjontaa. Mitä useammin torjut miehesi, sitä enemmän häntä vituttaa. Mitä enemmän miehesi vonkaa, sitä enemmän sinua pännii. Teillä on siis kahden (tai ehkä useamman) toisiaan ruokkivan kurjan asian kierre. Se pitäisi saada poikki. Katkaiseminen vain ei onnistu sillä, että toinen luopuu toiveistaan tai tarpeistaan. Jos sinä sanot, että seksi on loppu, miehesi löytää kyllä seksiseuraa muualta (niin löysin minäkin). Jos sinä annat hänen naida itseäsi, katkeroitat itseäsi. Siitä seuraa kaksi asiaa: saatat menettää loputkin mahdollisesta halustasi ja toisaalta miestäsi alkaa pänniä sinun haluttomuutesi, sillä sen kyllä huomaa sängyssä.
Meillä seksi loppui kun vaimo sen lopetti. Minä yritin aikani selvittää mistä on kyse. Apua haettiin ihan asiantuntijoilta. Kun mikään ei auttanut ja suhteen ongelmat kuulemma ovat minun syytäni (tai ainakaan vaimo ei osoittanut mitään muutoshalua), niin lopulta nain sitä, kuka kanssani halusi naida.
Väitän, ettei edes mikään kompromissi auta. Seksistä ei voi käydä kauppaa, paitsi rahasta tms. hyödykkeestä, ja sekin on parisuhteessa huono ratkaisu. Siinä kumpikin alkaa saman tien pitää toista velallisena. Minun nöyrä näkemykseni on, että suhteessanne ja perheessänne on luotava olot, joissa miehellä ja vaimolla on aikaa ja mahdollisuus rakastaa toisiaan muutenkin kuin hurskaissa puheissa. Siis myös sängyssä. Se ei ole helppoa eikä ilmaista. Se voi edellyttää työnteon vähentämistä, mikä voi puolestaan näkyä perheen tuloissa. Se voi edellyttää jostakin harrastuksesta luopumista. Se voi edellyttää muutoksia lastenkasvatuksessa. Kyse on arvoista ja arvostuksesta, ja niiden muuttaminen on hyvin vaikeaa. On paljon helpompi ansaita rahaa ja ostella tilapäistä hyvää mieltä kuin pistää elämässään asioita uuteen järjestykseen.
Ja koska tämä on vain nettipalsta, jossa minunkaltaiseni puolivillaiset nojatuolifilosofit voivat saarnata, neuvoisin hankkimaan apua pikapuoliin joltakin oikealta asiantuntijalta. Se voi maksaa, mutta jos siitä on hyötyä, se on hintansa väärti. Jos siitä ei ole höytyä, olettepa kuitenkin edes yrittäneet.
[/quote]
Näin älykkään oloinen mies saa alapääni kostumaan pelkällä kirjoituksellaan.
Et ymmärrä MIEHIÄ :)
Kulta rakas kun KAIKKI miehet eivät ole niinkuin sinä! Mutta kyllä se elämä opettaa.