Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko laittaneet facebookiin lastenne kuvia?

Vierailija
11.02.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman sellaisen harmittoman sopon kuvan.

En julkaise koko settia, niin kuin jotkut muut tutuu tekevan.

Vierailija
2/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun feispuukki, mun profiili, en voi kysyä vauvani suostumusta hänen kuviensa julkaisemiseen. Ja sitäpaitsi ne 10 000 pedofiiliä jotka yksin feissarissa hengailee... Ja kolmanneksi, facebook sai juuri oikeudet kaikkiin siellä julkaistuihin kuviin, voivat käyttää niitä missä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on alaikäinen ja kuvat ovat minun ottamiani, joten itse päätän niiden julkaisusta. Profiilini on suljettu, joten ne 10 000 pedoa ei sinne pääse. Ja fb:llä on ollut tuo oikeus kuviin aina. So what?

Vierailija
4/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Profiilini on suljettu, joten ne 10 000 pedoa ei sinne pääse. Ja fb:llä on ollut tuo oikeus kuviin aina. So what?"

Juuri noin hyvä uskoisia ihmiset on!!! Voi kun tietäisitte kuinka helppoa on saada netissä mitä vaan kun haluaa!

Ja oikeesti, miettiikö kukaan mitä ne teidän lapset haluaa?? Jos kysyisitte niiltä esim 20 vuoden päästä?

Vierailija
5/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin hyvä uskoisia ihmiset on!!! Voi kun tietäisitte kuinka helppoa on saada netissä mitä vaan kun haluaa!

Ja oikeesti, miettiikö kukaan mitä ne teidän lapset haluaa?? Jos kysyisitte niiltä esim 20 vuoden päästä?

Vierailija
6/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tavallisia",ei mitään nakuja/alusvaatteisia tai noloja. Ihan vaan perusposeerauskuvia

Vierailija
7/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedojen takia ei vois laittaa? näkeehän ne lapsia lehdissä (kts. vasemmalle esim.) tai ihan ulkonakin. en ymmärrä.

Vierailija
8/8 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomattoman ajattelematonta porukkaa. Ihan so what meiningillä mennään, omista lapsista kyse. Eli aivan sama jos joku psykopaatti harrastaa touhujaan sun lasten kuvia katsellen. En halua edes kuvitella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi