Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi on huuto.net :)

Vierailija
11.02.2010 |

Olen sen verran pihi, (eikä kyllä muutenkaan olisi oikein varaa ostella lapsille mitään ihania "merkkivaatteita"), että ihanaa, kun jotkut myyvät käytettyjä lastenvaatteita huutiksessa. Ja monesti ihan pienten vaatteet ovat kuin uusia, mutta hinta käypänen minunkin kukkarolle.

Paikallisella kirppiksellä myynnissä sellaisia lumppuja, joita itse en kehtaisi edes mihinkään vaatekeräykseen laittaa, saati sitten myyntiin.

Nytkin huutiksessa olisi myytävänä aivan ihania uusiakin Cupcaken vaatteita, mutta noihin uusiin ei taida valitettavasti kukkaro antaa periksi, vaikka olisivatkin edullisempia kuin mitä samat tuotteet olisivat kaupasta ostettuna.

Tosin ajattelin kyllä, että noista uutena ostetuista saisi kyllä sitten varmaan vielä ihan kivan hinnan takaisin, kun niitä ei enää omalla lapsella tarvitse.

Mites te muut tarkaneuron ihmiset tai te kellä ei ole ylimääräisiä, ostatteko halpoja vaatteita lapsillenne (joissa jälleenmyyntiarvo todella pieni) vai sitten kalliimpia, joista joskus saattaa saada takaisin lähes saman hinnan kuin mitä itse olet maksanut?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme