Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mua ärsyttää ihmiset, jotka heittävät ruokaa roskiin. -ov-

Vierailija
11.02.2010 |

Luin siis tuota toista ketjua, jossa mietittiin mitä makkarasta voisi tehdä kun su vanhenee. Joku viisas ehdotti, että heitä roskiin, eihän ne paljon maksa. Kyllä niin järkevää, että.

Minä en ainakaan heittäisi hyvää ruokaa pois, vaikka olisi halpaakin. miksei siitä nyt voisi jotain edes keksiä??? Syy tähän on yksinkertainen; kaikilla ei ole ruokaa, miksi minä heittäisin sitä pois? Lisäksi vielä kaikki ympäristöhaitat. voi itku, kun jotkut ihmiset ovat typeriä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin opin ja ruokaa roskiin ja laihduin 20 kiloa... Se, että maailmassa on hätää ei oikeuta mua henkilökohtaisiin huonoihin valintoihin - tulee yhteiskunnalle kalliimmaksi.

Vierailija
2/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tule ap ihmeessä kyselemään keittiölle, josko saisit ne jäteruokapussit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotain vanhentunut jääkaappiin, ja pakko heittää pois. mutta kyllä se tosi kovasti ärsyttää! Mutta ei siis ärsytä rahallisesti, vaan siksi että hyvä ruoka menee roskiin ajattelemattomuuden vuoksi. -ap

Vierailija
4/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, meillä ei heitetä mitään pois. Musta on rahan haaskausta heittää hyvää ruokaa roskiin!

Vierailija
5/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tule ap ihmeessä kyselemään keittiölle, josko saisit ne jäteruokapussit...

Kannattaakin kehuskella.

Vierailija
6/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta annosta/atreria ruokaa roskiin. On ihan hyvää oman keittiön (ls.laitos) valmistamaa ruokaa. Ed. duunipaikassa ostettiin ylijäämäruokia kotiin 1e/litra. Nykyään joku laki kieltää moisen synnin (jos vaikka joku sairastuu ruokamyrkytykseen ja syyttää ko. keittiötä. *huoh* eiköhän sitä jokainen omalla vastuullaan ostas, ei kai me vielä olla niin jenkkejä että kaikki syydetään muiden vastuulle?!

Vierailija
7/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töistä saa ostaa/ottaa ruokaa mukaan kotiin. Mun mielestä nimenomaan omalla vastuulla pitäis saada sitä ostaa, koska hukkaan se tosiaan menee.

Vierailija
8/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kerhoissa, yms. paikoissa lappavat lapsilleen hirmuisia annoksia ruokaa. Sit ne pennut ei jaksa syödä sitä kaikkea ja äipät lappaa ne biojätteisiin. Ite teen mieluummin niin, että laitan vähän ja annan lisää, jos lapsi vielä haluaa. Mun mielestä se on törkeetä jo ruuan laittajaakin kohtaan. Puhumattakaan, jos on paljon porukkaa ja ruoka loppuu kesken hamstraamisen takia.

En kyllä heitä ruokaa hukkaan kotonakaan. Kerran viikossa on tähderuokapäivä. Jämistä jokainen voi sit valita mitä syö.

Vierailija
9/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pyrin käyttämään ruuan mahdollisimman tarkkaan. Aina harmittaa, jos joutuu heittämään jotain roskiin.

Vierailija
10/10 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa todellakin voi heittää roskikseen. Enää en syö yhtään enempää kuin tarvitsen. aiemmin söin ja se näkyi vyötäröllä.