Meille syntyy vauva tosi pian ja en kerta kaikkiaan malta
odottaa milta tuo pieni ihminen nayttaa!
Meilla on kaksi tyttoa jotka molemmat nayttavat isaltaan tummine piirteineen mutta joista molemmista loytyy vahasen minunkin perimaa.
Eivat kuitenkaan ole keskenaan samannakoisia vaikka molemmat muistuttavat isaansa.
Nyt odotan niin mielenkiinnolla milta tama tulokas nayttaa. Poikaa on lupailu. Mietin etta nayttaako hankin isaltaan vai voisiko hanesta loytya minun nakoa enemman, vai onko han jomman kumman sisarensa nakoinen... Jannaa! Kohta se selviaa!
Millaisia piirteita teidan lapsilla on jos lapsia enemman kuin se yksi, muistuttavastko toisiaan?
Kommentit (7)
Kaikki kolme ovat enemmän isänsä näköisiä kuin minun. Tytöt olivat vauvoina samannäköisiä, mutta nyt eivät yhtään (5- ja 3-vuotiaat). Hassua kuitenkin, että kumpikin on isänsä näköinen tavallaan. Vauva on enemmän pienemmän siskonsa näköinen, mutta todella paljon isänsä näköinen...Minun piirteitäni ei ole toistaiseksi näkyvissä oikein kenessäkään.
en minäkään malttaisi odottaa, toinen vauva tulossa mutta eri isä... Kuusi viikkoa jäljellä. huh
kaikki keskenään aivan eri näköisiä, vaikka samat vanhemmat! :0)
Jännää seurata kun joka toinen on enempi isänsä näkönen ja joka toinen taas mun. Ja meillä on tavallaan 2 "muottia" joilla nää on tehty. On joko esikoisen näkönen tai sit toisen lapsen näkönen. Ja Toiset on hieman tummempia ku toiset taas vaaleempia. Lapset on erilaisia vaikka ulkopuolinen kuulemma huomaa että samaa pesuetta on.
Meillä on kaksi vuotias poika, joka on ihan täysi kopio isästään. Lähes joka kerta, kun perheenä jossakin liikumme, joku ihmettelee, kuinka voivatkaan olla niin samannäköisiä. Minun piirteitä ei pojassa ole ollenkaan.
Jännä olisikin nähdä, miltä mahdollinen toinen lapsemme näyttäisi.
kun katoo esikoisen kuvaa esim 1veenä nuorempi melkein kuin kopio esikoisesta
Tiedän tuon tunteen, ja onnen kun vauvan syliin saa.