Vauva ei huoli pulloa, prkl!
Vauvallani on jatkuvasti ilmavaivoja...On täysimetyksellä eikä suostu juomaan pullosta. Olen yrittänyt antaa korviketta jo useasti. Vinkkejä miten vauvan saisi "opetettua" pullolle? Entä voiko korviketta juottaa nokkamukista, olisiko se helpompi oppia? Vauva on nyt 4 kk. Ajattelin antaa korviketta tai velliä illalla, kun vauvalla on silloin kovimmat vatsanväänteet.
En oikein keksi mikä ruokavaliossani voisi aiheuttaa ilmavaivat. En syö kovin maustettua ruokaa. Tavallista kotiruokaa, ei eineksiä. Kaalia ja papuja en myöskään syö.
Kommentit (4)
vaikutta, että oma maito "haisee". Meillä multa ei huolinut pulloa, mutta mieheltä kyllä, kun ei maito tuoksunut. Ja tosiaan sitä nokkamukia voi ihan hyvin kokeilla.
Ja sipuli aiheuttaa monelle vatsavaivoja
Ärsyttää, koska estää vauvalta levollisen yöunen. Ruisleivästä ja suklaasta varotettiin mua neuvolassa.
ei kelvannut nännin muotoinen luonnonkuminen vaan piti olla silikoninen puikula :) ja mulla tuli myös puolikuppia kahvia, paprika, sipuli jne.. kaikki läpi maidosta, että meni sitten yö valvoessa.
ja cuplatonta piti antaa aina kun pullosta syötin..
Meilläkään ei suostuta pullolle. Kurjaa, mutta minkäs teet. Jos tuossa puolenvuoden tietämillä kelpaisi nokkamuki niin pääsisi edes johonkin.