Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leppilampien ero, miksiköhän hekin eroavat...

Vierailija
11.02.2010 |

Aika harva liitto tuntuu nykyään kestävän...

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka silloin kun heidän häät ja vauva olivat uutisissa sanoin ääneen, että tuo pari ei ole oikea. Eikös ne tehneet vauvan ja menneet naimisiin aika pikaisesti? Mikko on kulunut kasvo. Liikaa ollut esillä ja nostettu jalustalle. En tahdo ainakaan nähdä nänen tähdittämiään elokuvia. Veikkaan, että liitossa ollut mustasukkaisuutta. Mikä lehti uutisoi viime vuonna Mikon suukotelleen jotain muuta naista? Sitäkös se enteili?

Vierailija
42/49 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä miksi te erositte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/49 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikosta ei tullutkaan seuraavaa George Clooneya. Kiva varmaan notkua vuosikaudet Losissa ja odottaa toisen uran urkenemista. Ehkä on rahat loppu ja sitä myöten myös rakkaus. Joillakin se vaan menee näin.

Vierailija
45/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneutta ja hehkutusta. Juuri nämä liitot päättyy eroon. Mua todellakin naurattaa kaikki hehkuttajat.

Vierailija
46/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneutta ja hehkutusta. Juuri nämä liitot päättyy eroon. Mua todellakin naurattaa kaikki hehkuttajat.

Ei se tee teistä parempia, ettette ole halunneet viettää häitä. En itsekään piittaa häähehkutuksesta, mutta en kuitenkaan toivottavasti ilmaise itseäni ihan noin rumasti ja vahingoniloisesti.

Vierailija
47/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopullinen. Ehkä suhteessa oon hankaluuksia ja ovat päättäneet miettiä asioita erillään.

Vierailija
48/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden päästä. Veikkaan, että Mikon seuraava on hänen omista "piireistä".

Vierailija
49/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne meni naimisiin vaan sen vauavn takia. eli kun mikon perhe nyt taitaa olla enemmän ja vähemmän uskonnollinen (?) niin ei ollut vaihtoehtoja. nyt sitten ei ookkaan muuta yhteistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi