Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leppilampien ero, miksiköhän hekin eroavat...

Vierailija
11.02.2010 |

Aika harva liitto tuntuu nykyään kestävän...

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole harmi ettei onni kestä vai

Vierailija
22/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavan haaskamaisia kommetteja taas tässäkin ketussa. Onko se kuitenkin niin, että vahingonilo on se paras ilo. Muistakaa, että jokainen paha ajatus vahingoittaa eniten teidän omaa sieluanne.

Paska jätkä, tunnen tuon Mikon ystävyyssuhteen kautta, voin sanoa, että täynnä itseään tuo Mikko L

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavan haaskamaisia kommetteja taas tässäkin ketussa. Onko se kuitenkin niin, että vahingonilo on se paras ilo. Muistakaa, että jokainen paha ajatus vahingoittaa eniten teidän omaa sieluanne.

niin varmaan juu. Teennäisyys ja siirappimaisuus ei saa minulta ikinä ääniä. Ja juu: olen vahingoniloinen, kun teeskentelijältä tipahtaa kulissi omille varpaille.

Sinänsä en koskaan iloitse muiden vastoinkäymisistä, kun kyse on tavallisista, parhaansa tekevistä ja aidoista ihmisistä.

Vierailija
24/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän nauruista! Toi juttu oli niin överi, aivan käsittämätöntä että kukaan täysjärkinen voi antaa suostumuksensa tollaseen.

Vierailija
25/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen puolesta harmittaa kovasti, mutta muuten aiheen vierestä, en voi ymmärtää miten tuolla mikolla tuntuu olevan kysyntää/ihailijoita, kuka sen on oikein jalustalle nostanut? Oikeesti ei ole edes komea.

Vierailija
26/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun homotutka nimittin hälytti

Vierailija
27/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän nauruista! Toi juttu oli niin överi, aivan käsittämätöntä että kukaan täysjärkinen voi antaa suostumuksensa tollaseen.

Lehti maksoi ison osan hääkuluista ja sai sen ansiosta yksityisoikeudet juttuun. Muistaakseni se vieläpä meni niin, että ne hääpuvut sun muut kuvattiin hyvissä ajoin etukäteen ja hääpari vaati juttuun aika lailla muutoksia, ENNEN KUIN SAI SIITÄ MIELEISENSÄ!

Uskomatontahan se on...

Vierailija
28/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, miettikääpä, mitä se kertoo teistä, että olette noin vahingoniloisia toisten epäonnesta?

Edelleen, olkoon kuinka naurettavaa tahansa, niin pahat ajatukset tuovat pahaa eniten niiden puhujalle.

Vierailija
29/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kommenttini ei ollut haaskamainen. Enkä minä toivonut heille mitään pahaa, enkä toivo vieläkään. Mutta tavallaan myös oli helpottavaa huomata, että he eivät olleet täydellisiä, että heilläkin on vastoinkäymisiä elämässään, että rahalla ja kaunilla ulkonäöllä ei saa kaikkea.

Olin kade kun minusta tuntui että heillä oli kaikkea ihanaa. Näin heidät kerran kaupungilla, kaunis pieni perhe, vaikuttivat onnellisilta. Lääkäriopintoja ja vaikka mitä, tuskin rahasta puutetta. Itsellä saman ikäinen lapsi, jota en voinut pukea yhtä söpösti. Mies oli työttömänä, minulla opinnot junnasivat, rahaa vain vähän. Omasta mielestäni ihan ymmärrettävää, että kadehdin.

Nyt minulla menee jo paljon paremmin vaikka en varsinainen menestyjä olekaan. Silti oli helpottavaa huomata, etteivät olleet täydellisiä. En tunne itseäni niin huonoksi kuin muille käy jotain. Siis että hekin ovat ihmisiä, en ole ainoa epätäydellinen ja epäonnistuva. Onko se sitten kamalan väärin? Minusta ihan inhimillistä. Ja ainakin pystyn myöntämään tämän, en ole tekopyhä.

Olinkohan 11

Vierailija
30/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menivät tosiaan aikanaan vähän yli. Kun häät ovat olleet niin julkiset, niin valittavasti erokin kiinnostaa kaikkia ja sitä joudutaan puimaan julkisesti, halusivatpa he niin itse tai eivät. Veikkaukseni on, että jotain haastatteluja ja kansikuvia tullaan eronkin tiimoilta näkemään lähitulevaisuudessa jossain naisten lehdissä.

Vierailija
31/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon julkkiksena olemisella sitä vastoin voi hyvinkin olla vaikutusta. Naiset varmaan tyrkyttävät itseään Mikolle koko ajan, mikä ei ole helppo asia liitossa, vaikka mies olisikin uskollinen.

Vierailija
32/49 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö raskaana olevilla ihmisillä ole muuta tekemistä kun tuntea vahingoniloa toisten erosta? Tekisi mieli melkein toivoa niille, jotka ikävästi täällä kirjoittavat, että kohdalle sattuisi vastaava. Sitten ehkä ymmärtäisitte miten vaikeaa Mikolla ja Emilialla on. Ero kun ei koskaan ole helppo.

Vierailija
33/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pidetään tuollaiset megahäät ja onnea hehkutaan ympäri mediaa, ja oikeasti NELJÄN VUODEN jälkeen erotaan. Perheessä kuitenkin myös pieni lapsi. Anteeksi vaan, mutta tulee kyllä vahvasti vaikutelma etteivät ole paljonkaan viitsineet yrittää avioliittonsa eteen.

Ja Mikko Leppilampi on aina ollut mielestäni todella ellottava, muovisen limanuljaskan oloinen jos rehellisiä ollaan.

Vierailija
34/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pääasiassa varmaan ihmiset ajattelevat että kyseessä on kaunis pari. Ovat hyvän näköisiä ihmisiä.

Ja Mikko Leppilampi on aina ollut mielestäni todella ellottava, muovisen limanuljaskan oloinen jos rehellisiä ollaan.

Vierailija
35/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia oli ikävä opiskelukaverina, antoi kyllä hyvin ymmärtää olevansa "jotain".

Ei viitsinyt esim. moikata kaikkia kurssikavereitaan tavattaessa...

Mikkoa en tunne, mutta Emilia on nokkava ja typerä bimbo.

Vierailija
36/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kyllä aika paljon jos olisi noin upeat sääret kuin Emilialla! Ei taida Mikko ainakaan Suomesta löytää yhtä kauniita sääriä... Ja en todellakaan pystyisi moiseen tanssiesitykseen: en taipuisi ja eivät jalat nousisi, ukko lyyhistyisi alleni jos yrittäisin hyppyä...

Ja eihän häissä mitään vikaa ollut. Kauniit, hyvällä maulla toteutetut. Juttu oli kirjoitettu vähän maireasti, mutta ei kai se Leppilampien syy ollut. Toimittajaa syyttäisin huonosta tyyli valinnasta.

Vierailija
37/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia oli ikävä opiskelukaverina, antoi kyllä hyvin ymmärtää olevansa "jotain". Ei viitsinyt esim. moikata kaikkia kurssikavereitaan tavattaessa... Mikkoa en tunne, mutta Emilia on nokkava ja typerä bimbo.

Mikä se luulee olevansa -kommentit ovat varma merkki siitä, että ihminen on todellakin jotain.

Kivannäköisenä, kohtuullisen fiksuna & ystävällisenä, vilkkaana ihmisenä olen saanut oman osani tätä sontaa.

Vierailija
38/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika nuoriahan nuo vielä

Vierailija
39/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Emilian potilas, kun hän oli kandi. Ja voin kyllä sanoa, että lääkärinä hän oli _todella_ hyvä. Olin synnyttämässä esikoistani, ja hän oli synnytyksessä mukana. Hoiti sen kyllä todella hyvin. Vasta kun lapsemme oli onnellisesti maailmassa, hän kertoi olevansa itsekin pienen vauvan äiti -ja lähti imettämään! Kertakaikkisen hienosti hoidettu tilanne! Ei kyllä jäänyt siitä kuvaa mistään bimbosta tai itsekeskeisestä ihmisestä.

Jos Emilia itse lukee tätä ketjua (toivottavasti ei!), niin lähettäisin lämpimät terveiset ja pahoittelut eron johdosta! Toivottavasti hän on saanut opintonsa kunnialla päätökseen.

Emilia oli ikävä opiskelukaverina, antoi kyllä hyvin ymmärtää olevansa "jotain".

Ei viitsinyt esim. moikata kaikkia kurssikavereitaan tavattaessa...

Mikkoa en tunne, mutta Emilia on nokkava ja typerä bimbo.

Vierailija
40/49 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka silloin kun heidän häät ja vauva olivat uutisissa sanoin ääneen, että tuo pari ei ole oikea. Eikös ne tehneet vauvan ja menneet naimisiin aika pikaisesti? Mikko on kulunut kasvo. Liikaa ollut esillä ja nostettu jalustalle. En tahdo ainakaan nähdä nänen tähdittämiään elokuvia. Veikkaan, että liitossa ollut mustasukkaisuutta. Mikä lehti uutisoi viime vuonna Mikon suukotelleen jotain muuta naista? Sitäkös se enteili?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi