Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

selitys sille, miksi vaahtomuovi IMEE hiuksia!!???

Vierailija
11.02.2010 |

olen jo pidemmän aikaa miettinyt miten se on mahdollista, että patja imee irronneita hiuksia, eikä niitä saa kuin vetämällä sieltä pois.

Selittäkää?=)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ihmeelllistä että ne menee sinne patjan sisään, ja pitää tosiaan vetää pois. Mutta vetäiskö se sähkö niitä sinne?

Vierailija
2/6 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUNTUU sivusta päin pehmeältä ja taipuisalta, mutta tunkeutuu helposti juuri esim. vaahtomuoviin ja kankaaseen. Siinä syy sille, miksi kampaajat eivät liiku töissä sukkasillaan, vaan aina sandaalit/kengät jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin mysteerisesti mennyt jopa jalkapohjan kovaan ihoon, kohtisuoraan ja 1/2 cm:n syvyyteen. Teki kipeää kun viimein hoksasin. (Enkä ole kampaaja, tuli vaan mieleen.)

Vierailija
4/6 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUNTUU sivusta päin pehmeältä ja taipuisalta, mutta tunkeutuu helposti juuri esim. vaahtomuoviin ja kankaaseen. Siinä syy sille, miksi kampaajat eivät liiku töissä sukkasillaan, vaan aina sandaalit/kengät jalassa.

rohkenen hieman epäillä. eipä muutkaan aikuiset juuri töissä sukkasillaan ole.

Vierailija
5/6 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin mysteerisesti mennyt jopa jalkapohjan kovaan ihoon, kohtisuoraan ja 1/2 cm:n syvyyteen. Teki kipeää kun viimein hoksasin. (Enkä ole kampaaja, tuli vaan mieleen.)

Vierailija
6/6 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä saa vetämälläkään, tosi tiukassa ovat. Olen itse ajatellut sen niin, että se hius menee niin helposti sinne sisälle, kun hius on toiseen suuntaan karhea ja toiseen suuntaan sileä. Eli kun liikkuu siinä vaahtomuovilla, liikkuu vain siihen ei-karheaan suuntaan ja menee aina vain syvemmälle jumiin.

Toinen teoriani on että pölypunkit vetelee niitä hiuksia sinne patjan sisään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan