Homoudestakin voi parantua:
Yksissä bileissä viime talvena Tallinnassa tehtiin jäynää yhdelle homokundille, firmamme myyntirestkontravastaavalle, joka inhoaa naisia ja asuukin toisen homppelin kanssa. Juotiin vitusti viinaa ja kaljaa, ettanit huulessa ja päätimme että naisiinhan tässä lähdetään. Kyseinen homomies lähti mukaan vinkuen ja inisten että "voi vitsi siis, että mä tuun kattoon teit junttei..." No...poika sai viinaa päähänsä lisää, niin ostimmekin jätkäporukassa hänelle todella kuumaan Eestin kissan ;) No jumalauta, aikansa uhottuaan ja naisen maaniteltua kävikin niin että kyseinen hinuri meninkin tuon upean ellin kanssa vällyjen väliin ja naivat ihan kunnolla ja tuntitolkulla! Katselimme oveltä välillä, että voi vittu! Kundi nussi kuin mies, ja kesti helvetin pitkään. Eestiläinen horatsu vain kiljui alla, ja molemmat saivat kunnon orkut! Hakattiin jätkää olalle ja kehuttiin kunnolla. Homo väänsi itkua ja soperteli: "Ei..saatana, voi vittu mä en voi olla heterto! Mitä mun poikkis sanoo ja suku? Ei helvetti, pakko myöntää että pillu oli kivan tuntuinen juttu!"
Astrid Thors voisi antaa meille jonkun palkinnon - me paransimme homon!