Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo pisti etsimään seksiseuran muualta.

Vierailija
21.04.2012 |

Takana pitkä toimiva suhde jossa kaikki ns. ulkoisesti kohdallaan. Sopuisasti elellään.. lapsiakin löytyy. Ainut mitä ei löydy on naisen halut... kaikkea apua olen tarjonnut. On leluja ja leffoja.. läheisyyttä, hipaisuja ohimennen, kotitöitä teen jne..mutta kerrat vaan harvenee eikä kuulemma tarvitse seksiä kuin sen 5 kertaa vuoteen. Terapiaa kokeiltu.. joten oljenkorjet vähissä. Nyt sitten ilmoitti,että etsi seksiseura muualta sillä mulla taas halut enemmänkin aina korkealla kuin matalalla, eli ennemmin se 5 kertaa viikkoon... varattua suositteli. Helpolla ei tälläistä apua löydy.. ja nykyistä suhdetta ei meistä kumpikaan osapuoli haluaisi kuitenkaan lopettaa... joten sitä helpotusta varmaan muualta etsittävä. Vinkkejä kaivataan.. ja onks muita samanlaisessa tilanteessa..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla avioliitto ollut "platoninen" jo reilut kaksi vuotta..Omasta halujen puutteesta.En ole miehestäni enää seksuaalisessa mielessä kiinnostunut,enkä pysty itseäni hänen kanssaan enää pakottamaankaan mihinkään seksihommiin;/

Sama tilanne siis,ehkä hieman toisenlainen kumminki..Ja varattua,salarakasta minäkin etsin/olen etsinyt...ratkaisuksi omaan pulmaani..Ehkä olen hänet,tulevan salarakkaani jo löytänytkin;) Nyt vain yhdessä "hiomme" strategioitamme..

Ei kun "metsästämään" vaan!!Kyllä täällä niitä samoin ajattelevia naisia varmaan löytyy!!Moniakin;)...

Vierailija
2/3 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut jo vuosia ja toimii. Toivottavasti löydät naisen joka osaa ymmärtää tilanteesi , eikä ala vaatimaan enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähä miten käy... mutta seuraa laitan hakuun. Ei kuitenkaan ihan helppo löytää sellaista seuraa joka pysyy halujen ja tarpeiden puolella, eikä käänny kiintymykseen. Eli todellakin saman henkistä naista tarvittaisiin... ois kiva kuulla lisää vastaavassa tilanteessa olevilta joko siten, että itse ei halua seksiä suhteessa tai sitten saa seksiä.... yleensä ajatuksia ja muutenkin onko asiaan löytyny millaisia ratkaisuja...