Mitä ajattelisit jos olisit minä ?
Olin ollut kovassa flunssassa ja sairaslomalla töistäkin, mies oli iltavuorossa ja lunta satoi taivaan täydeltä. Tein lumityöt illalla lapsen kanssa. Kun mies tulee kotiin, ainoa palaute on, että kasasit ne lumet väärään paikkaan.
Kommentit (18)
tää on yksi esimerkki meidän elämästä. Jatkuvasti tätä samaa.
Itse saatan joskus olla siipalle samanlainen, vaikka hän on pyykannut, imuroimut, tiskannut jne. niin minä saan hepulit, kun ei ole esim. pölyjä pyyhitty! Ihan hullua!
Mutta minä tajuan tyhmyyteni ja pyydän anteeksi...
2
Harmittaisi ja pirusti tietty, kun olisin ollut typerä.
ja tää tapahtui silloin kun sitä lunta siis tuli sikana. Ja ajattelin, että saan pihan puhdistettua että mies pääsee ajamaan pihalle, kun tulee kotiin työstä. Ehkä ajatustoimintaa haittasi myös kehno olo flunssan takia. Jokatapauksessa pahoin kyllä mieleni, en oman typeryyden takia vaan miehen kommentin.
siitä ei edes pääse, jos on vähänkään enemmin lunta. Kolasin vittu pihaa vaikka keuhkot meinasi haljeta. ap
Itse oli jättänyt lumet pihaan, osa pihasta ihan koskematon, lunta melkein polviin. Itse olen raskaana ja 3 lapsen kanssa sitten putsasin pihan ja olin lopulta ihan puolikuollut. Oli jo pakko kolata, että pääsisin rattailla menemään tai että mies pääsisi pihaan autolla.
Kiitoksena mies alkoi jo heti oven suussa valittaa, että mitä olet mennyt tekemään ja lumet väärässä paikassa (vaikka en ollut kasannut esim. ajoväylille tai seinien lähelle).
Miksi menit edes sairaana rehkimään? Et kovin kipeä taida olla enää.
vaan toisin ajatukseni myös selkeästi julki.
miten ajat auton pihaan jos siinä on 30 senttiä lunta ja ylämäki?
Ja kolaa sitten kunnolla niin, ettei niitä lumia tarvitse erikseen siirrellä vielä. Hölmöläisten peitontekoa tuo ap:n touhu.
sen verran kapea, että kun paljon lunta kinostuu, ei pääse naapurit ohi enää omille pihoilleen ja vielä jos tulee aura-auto on kaaos valmis. Tän tajuaa varmaan vaan omakotitaloissa asuvat. Ajattelin, että miehestä olisi kiva tulla kotiin, kun saa ajaa suoraan pihaan, eikä tarvii alkaa lumitöihin klo 23 illalla. Pihatöitä on omakotitalossa pakko tehdä oli kipee tai ei. Annoin kyllä miehelle palautetta tuosta kommentistaan. Mutta sanottu, mikä sanottu ja joskus tuntuu, että yksi lause voi olla liikaa. Tai yksi lause kertoo koko parisuhteen tilan.
tai sitten kolaa autolle tilan siihen tien alkuun.
Täydellisen typerää kolata piha väärin kipeänä ja siirrellä sitten lumet uudelleen.
kolattu se pihatie + autopaikka eikä sen enempää. Mut kun se pihatie on 20 metriä pitkä! Voi mikä uskomaton vänkkääjä säkin olet.
Ja miksi itse ensin selitit, että kolasit pihan, kun nyt selät että et kolannut.
kun meidän etupiha käsittää vaan sen pihatien ja autopaikan, juuri sen minkä kolasin. Onko sinulla jokin ongelma? Vaikuttaa hieman siltä. Nyt lopetan osaltani tähän. ap
Helvetti, kun pitää opettaa älykästä, koulutettua ja aikuista miestä tavoille.
muutama päivä ilman, josko tajuaisi pyytää anteeksi..