Paljonko on nyt perheenne bruttotulot/ kk?
Paljonko epäilet että ne ovat 2 vuoden päästä / kk?
Kommentit (52)
olen nimittäin itse vaihtamassa alaa, ja kahden vuoden päästä toivottavasti opiskelen. Sitten tulot ehkä n. 6000€/ kk.
Muutaman vuoden päästä vain vähäistä korotusta jos samoissa hommissa ollaan. Meidän alalla ei palkankorotuksia tule.
Ja jos eilistä 45 minuuttia- ohjelmaa on uskominen niin muutamien vuosien päästä nettotulot laskee roimasti joten eipä ole hurraamista.
Nimin "Isot tulot, isot menot"
noin 4500 (työssäkäyvä+opiskelija). Muutaman vuoden päästä kun olen valmistunut noin 7000.
täällä palstalla on aina poikkeuksellisen suurituloisia :)
En näe ketään "poikkeuksellisen" suurituloista tässä listassa.
ei pitäisi pahemmin olla valittamista siitä, että rahat eivät muka riitä..
Meillä tulot ovat 1900e. Parin vuoden päästä veikkaisin parin tonnin nousua.
Parin vuoden päästä huomattavasti vähemmän, ku ajattelin kotihoidontuelle jäädä. Onneksi nyt on mistä säästää.
Varakasta porukkaa.
Meillä on kaksi vuokra asuntoa ja kumpikin käy työssä.
Silti päästtään vain 9500€/kk
Tuossa on vuokra asuntojen tuotot jo mukana.
n. 12000e/kk johtuen miehen aika suurista bonuksista. Parin vuoden päästä oletan, että tulot ovat n. 8000e/kk, sillä mieheni tulee vaihtamaan työpaikkaa, jossa bonuksia ei välttämättä makseta.
-brutto nyt jotain 4500 e/kk
-kahden vuoden kuluttua brutto on noin 8000 e/kk.
Jos molemmilla on sama työpaikka.
Parin vuoden päästä ehkä tonnin tai kaksi enemmän.
että miksi noin monet olettavat tulojen nousevat jopa tuhansilla euroilla? Ei kai nyt ole eurot ja markat sekaisin?
Meillä bruttotulot yhteensä n 5500€/ kk enkä odota muutosta. TES: n mukaiset korotukset eivät tuota summaa merkittävästi muuta.
henkilökohtaisen suoriutumisen perusteella, ei minkään yleiskororotuksen. Normaalipalkan korotus vuodessa on noin 500 euroa joten kahdessa vuodessa tekeen tonnin.
Olisi mielenkiintoista tietää, että miksi noin monet olettavat tulojen nousevat jopa tuhansilla euroilla? Ei kai nyt ole eurot ja markat sekaisin? Meillä bruttotulot yhteensä n 5500€/ kk enkä odota muutosta. TES: n mukaiset korotukset eivät tuota summaa merkittävästi muuta.
että miksi noin monet olettavat tulojen nousevat jopa tuhansilla euroilla? Ei kai nyt ole eurot ja markat sekaisin?
Meillä bruttotulot yhteensä n 5500€/ kk enkä odota muutosta. TES: n mukaiset korotukset eivät tuota summaa merkittävästi muuta.
Esim. Minä olen vielä opiskelija ja valmistun keväällä... Palkka nousee viimeistään kesällä. Lisäksi minulla on mahdollisuus edetä uralla muutaman vuoden sisällä (olen ns. uraputkessa).
Tulot tulevat laskemaan, mikäli toteutan pitkäaikaisen haaveeni alan vaihdosta ja ryhdyn opiskelemaan. En viidhy nykyisessä työssäni, mutta en tiedä, tulisimmeko toimeen pelkällä mieheni palkalla (4200€/kk).
Opiskelija kotihoidontuella ja mies töissä.
n. 10 000 e/kk molemmilla on saman suuruinen palkka.
tulevaisuudessa kolmen vuoden päästä ehkä 13000/ kk.
Molemmilla palkkakehitys tulee vain nousemaan.