Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YH-äidit, joiden lapsilla on eri isät (OV)

Vierailija
03.03.2010 |

Mulle on tulossa alkukesästä toinen lapsi, ja isä on nyt eri kuin esikoisella, kohta 4-v. Kummankaan kanssa en ole pitkään ollut parisuhteessa, esikoisen isän kanssa asuttiin vähän aikaa syntymän aikoihin yhdessä, mutta varsinaista sitoutumista ja suhdetta ei ollut. Nyt tokan isä on hiukan kiinnostunut, mutta mä en halua sitä meille asumaan.

Mutta miten teillä on välit pysyneet esikoisen isään, kun olette ilmoittaneet uudesta tulokkaasta. Esikoisen isä nimittäin suuttu, ja aikoo nyt muuttaa satojen kilometrien päähän. Luuli vissiin, että vaikka meillä ei ole suhdetta, niin oltais oltu silti varattuja toisille...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä esikon isä käyttäytyy oudosti.Ja lapsellehan hän kostaa muuttamalla pois..

Meillä esikoisen ja keskimmäisen isä vain onnitteli.Ja lapset tapaavat isäänsä samanlailla kuin ennen vauvaa, ehkä jopa enemmän välillä.Mennessäni synnyttämään, lasten isä piti itsestään selvänä että lapset ovat hänellä minun sairaalassa olo ajan.

Vierailija
2/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei tod.näk. kuvittele että olisitte varattuja toisillinne !todellakaan! häntä todennäköisesti kuvottaa se tosiasia, että hänen lapsensa äiti on jakorasia. hänen oman lapsensa asema voi todellakin huonontua ja kuinka kunnioitettavana pidätte sitä, että nainen synnyttää lapsia ympäri kaupunkia? nyt miehen lapsen kanssa voi siis asua kuka tahansa penetraatioon kykenevä äijä, joka ei osaa käyttää ehkäisyä, niinkuin ei hänkään... elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esikoisen isä ajattelee et äiti on jakorasia kun on nyt sitten harrastanut seksiä jo ihan kahdesti?? Muuta määräähän tähän ei kukaan voi tietona laittaa.

Ap, mulla ihan sama tilanne, paitsi että molempien lasten isien kanssa olen ollut pitkässä avoliitossa.

Mulla hyvät välit molempiin isiin, he ovat nähneet muutaman kerran toisensa ja kaikki on ihan ok. Kummallista käytöstä siis. Tosin en yhtään osaa ottaa kantaa siihen, mitä asialle pitäisi tehdä, enemmänkin ärsytti tuo aiempi provo johon halusin kommentoida..

Vierailija
4/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla paljoa ole säpinää ollut, esikoisen isän kanssa oli jotain vuoden 2008 lopussa, ja sitten tämän uuden kanssa oli silloin alkusyksystä. Siinä välissä ei tosiaankaan ollut mitään miehiä, eli en ole jakorasia. Enkä kyllä suunnittele yhteisasumistakaan uuden miehen kanssa.

Rahakaan ei ole mikään ongelma, mulla on hyvä työ, josta palkka ja matkakorvaukset tekee reilut viis tonnia kuussa. Elatusmaksut molemmista on kuitenkin ainakin äitiyslomalla tarpeen, kun ei tule kilometrikorvauksia oman auton käytöstä.

Tietty esikoisen isällä on paremmat mahdollisuudet työllistyä uudella paikkakunnalla, mutta kun se teki muuttopäätöksen vasta kuultuaan uudesta tulokkaasta ja suututtuaan koko asiasta. Harmi esikoista, joka ei nyt näe isäänsä kovin usein. Finnairillakaan ei kai saa matkustaa yksin alle 5-vuotiaat?

Siis oikeesti, seksiä oon toki harrastanut useemmin kuin kahdesti, mutta viimesten viiden vuoden aikana vaan näiden kahden kanssa. Ehkä tää toka oli vahinko, mutta kun olen aina halunnut enemmänkin lapsia, ja kun seuraavat synttärit on sitten 40-vuotispäivät, niin tälle vahingolle en ajatellut muuta tehdä kuin antaa tulla.

Ap.

Vierailija
5/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä muutenkaan ole lapsestaan hirveästi välittänyt. Itseäni ei kiinnostanut pätkääkään mitä tilanteesta ajatteli, joten en tiedä mitä mieltä oli. Kun kuopus syntyi hän ei tavannut omaa isäänsä 5 vuoteen. Esikoinen on koko ajan tavannut isäänsä 1-2 kertaa vuodessa, niine ttä isä vie mummin kanssa lapsen ostoksille. Kuopuksen isä tulee taas tänne leikkimään molempien lasten kanssa. Noin kerran kuussa. Kuopuksen isä yrittää selvittää välejä, olla ystävällinen ja paikata asioita. Esikoisen isä taas on mikä on. Ei ole muuttunut 8 vuodessa mihinkään.

Itselläni on "uusi" mies joka astui kuvioihin kun kupopus oli juuri syntynyt. Hän on hoitanut molempia kuin omiaan ja kaikille osapuolille on ok, että kuopuksen isä käy täällä kotonamme. Tulemme toimeen ihan hyvin. Kuopuksen isän tyttöystävä käy täällä myös.

Vierailija
6/6 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita piisaa, on toisia jotka eivät vaan nää mitään muuta vaihtoehtoa kuin ydinperheen.

Onnea ja jaksamista sinulle! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme