Diane Nova: Millaisia oireita ja vaikutuksia olette huomanneet sillä?
Kommentit (7)
kuppikoko kasvoi A:sta C:hen, mielialat heitteli ja masensi. Lopetin noin puolen vuoden jälkeen, kun uutuudenviehätys isoista tisseistä karisi :D
kaksi lasta tehnyt välillä jolloin ollu tietysti taukoa. Käytän yhä, nyt 33v, enkä ole huomannut mitään sivuvaikutuksia. verenpaine ihanteellinen tosin maksa-arvoja ei ole koskaan testattu.
ja oli LOISTAVA. Sitten sain lapsia ja kappas, DN ei enää sopinutkaan. Sain kamalia migreenejä.
pysyvästi (tai siis niin kauan kuin niitä syö, antibioottejahan ei voi syödä vuositolkulla). Tasaa mulla myös kuukautiskiertoa ja helpottaa kuukautiskipuja. Olo on muuten ihan kuin ilmankin. 3 lasta olen tehnyt väleissä ja ollut välillä pitkäänkin ilman näitä pillereitä, mutta huono iho saa aina hakemaan reseptin uudestaan.
ja tasasi myös mielialanvaihteluita. Tosi hyvä pilleri siis. Harmillista, että olen jo 38v eikä gyneni niitä erittäin korkeahormonisina enää suostu kirjoittamaan
Lopetin Diane Novat vuoden käytön jälkeen. Ne aiheuttivat aivan kamalia päänsärkyjä, jopa migreeniä, joka alkoi aina ekana taukopäivänä. Ainoa hyvä puoli oli, että ihoni oli aivan upeassa kunnossa. Kun lopetin pillerit, niin finnejä alkoi tulla, mutta migreeni loppui kuin seinään.
Sittemmin ollaan käytetty kondomia, enkä enää pillereitä suostu syömään!
En muista, että olisi ollut mainittavampia sivuvaikutuksia, ei vaikuttanut minulla ainakaan maksa-arvoihin - niitähän kannattaa seurata, kun käyttää hormonaalista ehkäisyä, ja tuollaisia aika vahvoja hormonivalmisteita. En tiedä, miten vaikuttaa rintasyöpäriskiin.