KALLUPPI!! Minkä ikäinen olit, kun aloit
seurustelemaan miehesi kanssa? Entä minkäikäinen miehesi oli? Kauanko olette nyt olleet yhdessä?
Kommentit (56)
Yhdessä ollaan oltu kohta yhdeksän vuotta, joista vajaa kolme naimisissa.
Itseäni myös hirvittää lähemmäs kolmikymppiset miehet, jotka liehittelevät alaikäisiä. :/ On eri asia, jos suhteen molemmat osapuolet ovat teinejä.
Yhdessä ollaan oltu pian kuusi vuotta.
minä ainakin halusin teini-iässä (silloin olin 19 v)...
19-vuotiaskin on toki nuori, mutta kuitenkin aikuinen. Tuossa iässä muutamakin vuosi merkkaa - esim. 17-vuotias EI ole samalla tasolla 26-vuotiaan kanssa, vaikka kuvittelisi olevansa. Tai sitten täytyy olla melkoisen alikehittynyt 26-vuotias. Oma mieheni on tällä hetkellä 26, enkä voisi ikimaailmassa kuvitella, että suhde olisi tasa-arvoinen, mikäli sen toinen osapuoli olisi 16- tai 17-vuotias!
Luulin (ystäväpiirini perusteella), että tällaisia teinirakkauksia kuin minä ja mieheni ei paljoa ole, mutta mehän olemme av:lla enemmistö!
Eli minä 19, mies 20 kun seurustelu alkoi. Nyt oltu yhdessä 13 vuotta.
kaksi lasta meillä on 4v. ja 1v. ollaan oltu yhdessä vuodesta 2004 :) ja hyvin menee
minä näytin mieheni mielestä n.18-vuotiaalta pitkine ruskeine kiharineni ja mieheni rauhallisuus ja asiallisuus sai minut ajattelemaan hänen olevan n.20v. Oli tosi miehekäs, kaytös niin hyvää ja asiallista.
Ei alkuaikoina tullut mieleen kysellä ikää.
Hän oli tavatessamme lähdössä seuraavana aamuna laivalla Argentiinaan, oli laivan keittiössä työssä. Ei lähtenyt ja aviossa olemme olleet jo 31½v, onnellisessa liitossa.
56:n vastaajan otannalla naiset ovat alkaneet seurustelemaan keskimäärin 20,4 vuoden ikäisinä 22,6-vuotiaiden miesten kanssa. 25 % vastaajista on miestään vanhempia. Palstalaisten parisuhteiden pituuden keskiarvo on 11,4 vuotta ja kirjoittajien keski-ikä tällä hetkellä on 31,6 vuotta.
reilusti vanhemman miehen, koska halusin naimisiin ja lapsia. Halusin myös miehen, johon voi luottaa ja joka on jo juoksunsa juossut. Oikein hyvä valinta oli mieheni.