Mieheni valehdellut (jättänyt kertomatta lapsista) minulle koko liiton ajan :(
Olemme olleet yhdessä 10v ja meillä on kolme lasta ja neljäs tulossa. Mieheni ei ole koskaan sanallakaan maininnut lapsistaan, ex-puolisostaan kyllä. Tässä meni sitten kerralla elämältä pohja, miten muka enää voisin luottaa mieheen kun valehtelee (tai jättää kertomatta) tällaisessa asiassa vuosikausia.
Ero tuntuu ainoalta vaihtoehdolta, vaikka olen aina ajatellut, että yritän kaikkeni ennen eroa, mutten sillon osannut ajatella, että mies voisi jättää tällaisia asioita kertomatta. Lisäksi pelottaa, että miten pärjään suht pienten lasten kanssa yksin.
Kommentit (44)
Itse en haluaisi, että lasteni isä hylkäisi heidät. Tämä mies on jo kerran avioeron jälkeen hylännyt lapsensa täysin. On erittäin todennäköistä, että hän hylkäisi ap:nkin lapset. Tulisi taas yksi turha ero ja lisää tunnevammaisia ihmisiä. Siis noista lapsista.
Itse en haluaisi, että lasteni isä hylkäisi heidät. Tämä mies on jo kerran avioeron jälkeen hylännyt lapsensa täysin. On erittäin todennäköistä, että hän hylkäisi ap:nkin lapset. Tulisi taas yksi turha ero ja lisää tunnevammaisia ihmisiä. Siis noista lapsista.
kun jäi kiinni valheestaan? Ja kyllä niistä lapsista tulee enemmän tunnevammasia kulissiliitossa kun jos vanhemmat eroavat!
meidän suvussa samoin. Ukki oli ollut nuoruusvuosinaa naimisissa ja kaksi lasta ekasta liitosta. Tämä hänen poikansa tuli ehkä 10 vuotta sitten isovanhempieni luona käymään, kun hänen äitinsä, siis ukin eka vaimo oli kuollut. Ottanut silloin selvää isästään. Aika isku mummolle. Ukki oli luonteeltaan kylmä ihminen, että sikäli hänelle sopikin jokin tuollainen ruma menneisyys. Tää poika toi jotain hääkuviakin näytille, oli oikein prameat häät pitäneet ekan vaimon kanssa. Mummon kanssa menneet sitten hyvin pienimuotoisesti vihille vain muutamaa vuotta myöhemmin.
Isoisallani oli yksi lapsi entuudestaan. Tuli ilmi vasta useamman vuosikymmenen jalkeen. Tuo "hylatty" lapsi vieraili isovanhempieni luona ensimmaisen ja viimeisen kerran vasta nelikymppisena. Peri tietenkin oman osansa. Isoisani ei ollut kaikista miellyttavin tapaus. Kova luonne ja kohteli lahimmaisiaan kylmasti.
Tiedän parikin tapausta,missä löytyy salattuja lapsia. Asumme kauan sitten eräässä talossa, siiä asu perhe ,heillä oli saman ikäinen tyttö kuin meillä .Tutustuimme toisiimmelapset leikkivät paljon yhdessä,minä olin nuori äiti ja häno 20 vuotta vanhempi.Ihmettelin mielessäni ,kun puhuimme synnytyksistä ,niin hän kerttoi ,että ei ollut mitään häikkää helppo synnytys ,vaikka sai ensimmäisen lapsen 40 vuotiaana.Sitten selvisi ,kun hän kuolija ilmoituksessa olitoisen tytön mimi ,ja ruotsalainen perhe. Emme olleet hautajaisissa ,mutta naapuri kertoi olipa kaksi niin samannäköistä tyttöä.Sitten kuulimme tarinan ,eettä tämä äiti oli joutunut antammaan lapsensa pois Mies pakoittanut ettei heidän suvulleen tulisi häpeää ,näillä lapsilla oli ikäeroa kaksi vuotta .Mietin usein miten tämä äiti ,on jaksanut sen tuskan luopua noin pienestä lappesta. Tätä tariinaa riittäis kerrottavaksi ,vaikka kuinka poljon.