Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tanja nimiset on aina niin vaikeita persoonia?

Vierailija
10.02.2010 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sillain pintapuolisesti vain. Ei päästä ketään lähelleen, ei kerro tunteistaan. Kulissit pystyssä.

mun tuntema Tanja on aika arvoitus, kulissit hienosti pystyssä.

onkohan sen elämä kuitenkin aika rankkaa?

mutta ei helpolla päästä ystäväksi asti. Epävarmoja itsestään. Tyylikkäitä, pitää huolta itsestään, ulospäin näyttää hyvältä, huonoa itsetuntoa ei kaikki huomaa.

tunnen Tanjan joka on pinnalta niin viimesen päälle onnellinen ja olevinaan kaikki kunnossa, mutta on kuulemma oikeasti masentunut ja itkuinen, eli huono omatunto (sen mies kerran vaan avautui hiprakassa avokistaan) ja syö masennus lääkkeitä

ehkä tuo pinnallinen käytös uuvuttaa ihmisen jos toisenkin

Vierailija
2/16 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen Tanjan joka on oikeasti minusta jopa mielenterveysongelmainen, persoonallisuushäiriöinen muidensyyttelijä ja egoisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen Tanjan joka on oikeasti minusta jopa mielenterveysongelmainen, persoonallisuushäiriöinen muidensyyttelijä ja egoisti.

ei voi paremmin kuvata kuin noin!

Vierailija
4/16 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.Tanja

Vierailija
5/16 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh... Eräs Tanja on hullu uhooja, aina keskarit pystyssä ja aukomassa päätään. Luulen olevan miesten mieleen, koska esittelee tissejään.

Eräs toinen Tanja taas sitten on vähän sellainen hyväntahtoinen hölmö. Hänellä on jotain mielenterveysongelmia. Kyseinen Tanja kulkee kaupungilla ja huutelee omat ja toisten asiat isoon ääneen, olkoot ne kuinka henkilökohtaisia tahansa.

Vierailija
6/16 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen Tanjan, jota pelkään äkkipikaisuutensa ja häiriökäyttäytymisensä vuoksi ja koska hän aina ulkoistaa huonon käytöksensä itsestään - teen näin koska se ja se saa minut tekemään niin. En osallistu tapahtumiin joissa hän on.

Vierailija
7/16 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä viestiketju on minulle terapiaa :) Ainoa ihminen maailmassa ketä vihaan, on Tanja nimeltään.

Vierailija
8/16 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole siis ainut joka on huomannu Tanja nimisen ihmisen tekevän elämästäni vaikeeta

Vierailija
9/16 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko se vaan sattumaa et koko suomessa vai joku tietty maanosa

p.s ei se nimi kyllä saa ihmistä miksimään muuttumaan =D

Vierailija
10/16 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.Tanja

Vierailija
11/16 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sillain pintapuolisesti vain. Ei päästä ketään lähelleen, ei kerro tunteistaan. Kulissit pystyssä.

Vierailija
12/16 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen viisi tanjaa ja kaikki vähän outoja- välttelen niiden seuraa =)

Vierailija
13/16 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/16 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana Tanja-ystävä! Iso hali hänelle. Ollaan oltu ystäviä jo 33 vuotta.

Vierailija
15/16 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika kiero tyyppi, tietää itsekin että saa ihmisten elämät riekaleeksi kieroudellaan, ja nauraa vielä päälle ku ihmiset uskoo sitä

Vierailija
16/16 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei helpolla päästä ystäväksi asti. Epävarmoja itsestään. Tyylikkäitä, pitää huolta itsestään, ulospäin näyttää hyvältä, huonoa itsetuntoa ei kaikki huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme