Auto remontti edessä. Millä pääsen töihin kun linja auto ei kulje?
Työ paikkani on kuuden kilo metrin päässä. Työ kaverit asuvat kaikki niin kaukana, että tuskin pääsen heidän kanssaan samassa kyydissä. Työ aika alkaa jo klo 8 ja lapsi pitäisi viedä sitä ennen päivä kotiin joka on taas kaksi kilo metriä toisessa suunnassa. Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta? Minulla ei ole edes polku pyörää. Mitähän maksaisi, jos kulkisi taksilla työ matkat?
Kommentit (11)
Taitaa mennä 30e ainakin tuohon 20 km päivässä. Olet siis yh?
siis miten paljon mun pitää oikein tehdä yhdyssanavirheitä jotta te ette enää ota mua vakavasti?
ap
Autohuollosta saa vuokrata auton siksi aikaa kun oma auto on remontteerattavana. Hintoja en muista, mutta jos auto ihan pakollinen on, niin kallistuisin ehkä siihen suuntaan maksoi minkä maksoi...
Autohuollosta saa vuokrata auton siksi aikaa kun oma auto on remontteerattavana. Hintoja en muista, mutta jos auto ihan pakollinen on, niin kallistuisin ehkä siihen suuntaan maksoi minkä maksoi...
testasin, miten paljon siedätte yhdyssanavirheitä. Näköjään siedätte niitä loputtomasti.
ap...
Minusta on mukavaa, kun jotain täältä kysyy, saa asiallisia ja hyödyllisiä vastauksia. Ikävää, jos vain huviksesi keksit aloituksia, ja toiset koittaa sinua auttaa tosissaan.
Yleensä täällä kyllä huomautellaan kaikista kirjoitusvirheistä, mutta nyt taisivatkin av-mammat tosissaan haluta auttaa... Toivottavasti tuntuu edes pieni pisto sinulla jossain..
Yleensä täällä kyllä huomautellaan kaikista kirjoitusvirheistä, mutta nyt taisivatkin av-mammat tosissaan haluta auttaa... Toivottavasti tuntuu edes pieni pisto sinulla jossain..
ja ajatelkaa, nyt se tuli todistettua että av-mamman sisällä asuu kuitenkin ihminen, kaikista pilkunviilauksista huolimatta...
anteeksi vielä kerran
Minäkin nimittäin, lähes poikkeuksetta, huomaan kaikki kirjoitusvirheet viesteissä, ja ne ärsyttävät hyvin usein. Nyt kuitenkin sinun aloituksessasi huomasin vain itse viestin. tosissani mietin tilannetta. Jännä juttu, ettei tosiaan tullut mieleenkään haukkua virheitäsi. ;)
Minäkin nimittäin, lähes poikkeuksetta, huomaan kaikki kirjoitusvirheet viesteissä, ja ne ärsyttävät hyvin usein. Nyt kuitenkin sinun aloituksessasi huomasin vain itse viestin. tosissani mietin tilannetta. Jännä juttu, ettei tosiaan tullut mieleenkään haukkua virheitäsi. ;)
mutta minä ainakin sain aamun parhaat naurut, kun vastaan tuli tuo ap:n ensimmäinen "en kestä".
Hassuinta ja pelottavinta on oikeastaan se, että ensimmäisen viestin kohdalla mietin, voiko joku kirjoittaa 'kilo metri' ja tuli tulokseen, että no kai sitten voi, onhan täällä vastaavaakin nähty.
Taitaa mennä 30e ainakin tuohon 20 km päivässä. Olet siis yh?