Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummit voisi antaa joululahjat rahana- puolet lahjoista meni roskiin/ kierrätykseen...

Vierailija
13.01.2009 |

Moni lasten saama jouluhaja oli kertakäyttöinen-

hajosi eka käytössä...tai oli muuten tarpeeton

haloo..eikö lahjat voisi antaa vaikka suoraan rahana lasten tilille, voisi ostaa kesällä vaikka polkupyörän lahjarahoilla...

t. Äiti

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse todellinen?

Ei vauva tarvitse tuota! Vaikka paketin vaippoja!!!

Olen uusi ketjussa!

Älkää ostako turhaa, se on niin turhaa, maapallonkin kannalta!

Vierailija
42/43 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 & 3 on ihan oikea ihminen, joka vastasi 4:lle kertoen, mitä vauva sai isomman lapsen kummilta lahjaksi.

Vauva ei mielestäni olisi todellakaan tarvinnut ko. ihmiseltä lahjaa, ja jos välttämättä halusi jouluna veljensä vauvaa muistaa, niin olisi ostanut jotain millä vauva voisi oikeasti leikkiä eikä turhaa kaapin täytettä.

Vauva sai ihan söpön Pentikin valmis korin, jossa pieni vaaleansininen nalle, pyyhe ja kaksi pikku saippuaa. Tosi söpön näköinen paketti, mutta valitettavasti mielestäni ihan turha. Minä meillä ostan saippuat ja pesen ne pyyhkeet ei veljesi tai lapsemme. Vauvalle voisi tietenkin antaa sen korin pureskeltavaksi, jos vaikka kivoja pieniä paloja menisi kurkkuun...

t. 3

Lahjat eivät ole SINULLE, vaan lapsille. En ajattele sinua, kun ostan niitä, vaan veljeäni ja lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeista ja toiveista- siinä sitten menetetään yllätysmomentti - myös negatiivinen sellainen. Tai sitten pitää tuntea kohde todella hyvin, mihin harvalla on mahdollisuutta, koska nähdään vain muutama kerta vuodessa. Silloin ei edes tiedä, mitä saajalla mahdollisesi jo on omasta takaa ja mille olisi kysyntää.

Siksipä itse yleensä kysyn aina toiveita, ellei itselläni ole selkeää visiota siitä, mitä haluan antaa ja mistä uskon olevan hyötyä ja iloa saajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi