Kertokaapas miksi monet ihmiset eivät tervehdi
Mutta sitten syyttävät toista ettei se tervehdi vaikka eivät itsekään? Esim työpaikoilla.
Kommentit (13)
Olen kilttimies. Esitän mukavaa vain jos saan pillua eikä niin tapahdu koskaan
Mutta mitä pyörii näiden ihmisten päässä?
Kun on kokemusta vain siitä miten paljon muista ihmisistä voi olla harmia, ei kiinnosta herättää huomiota tervehtimällä tms.
Ei kai vieraita tervehditä. Ovat kuitenkin jotain vailla.
olisko Työ ilma Piiri huono jos ei viitsitä edes tervehtiä työ kavereita
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vieraita tervehditä. Ovat kuitenkin jotain vailla.
Suomi on monessa suhteessa todella itäblokkimainen maa, kuten tällaisissa asioissa.
Tervehdin kaupassa työntekijöitä, tervehdin naapureita joista tiedän että ovat naapureita, tervehdin työkavereita jos huomaan mutta jos on asiakas jonka ansiosta minulla on työpaikka huomion hänet ensin. Tuntemattomia ihmisiä en tervehdi esim kadulla
No se, että ei vastaa tervehdykseen, on kyllä todella kurjaa käytöstä. Mutta jos siihen ei aina tee aloitetta, niin se voi johtua puhtaasti ujoudesta.
Miksi ihmeessä pitäisi koko ajan olla tervehtimässä milloin ketäkin? Keskityn mielummin olennaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi koko ajan olla tervehtimässä milloin ketäkin? Keskityn mielummin olennaiseen.
Niin jos olet nainen, niin olen naiseen keskittyminen varmaan kannattaa.
Joku kylähullu tullut kaupunkiin ja tervehtii kaikki vastaantulijat.
Vierailija kirjoitti:
olisko Työ ilma Piiri huono jos ei viitsitä edes tervehtiä työ kavereita
Oletko varma, että kirjoitetaan työ ilma piiri? Luulin, että kirjoitetaan työilma piiri tai työ ilmapiiri?
Ei kuulu nykypäivään, mikä on vähän surullista.