Jätätkö miehesi yöksi ulos, jos hän ei ole ottanut avaimia mukaansa kotoa lähtiessään?
Kommentit (11)
Teltan kyllä heitän pihalle. Sen verran kiltti oon.
Kyllä se jo yhteen mennessä tiedettiin, että kumpikin on hajamielinen ja ne avaimet jäävät aina välillä johonkin.
Kyllä se jo yhteen mennessä tiedettiin, että kumpikin on hajamielinen ja ne avaimet jäävät aina välillä johonkin.
Olisitte nyt valinneet kumppaniksi jonkun sellaisen, joka sais teihin jotain järjestystä.
vaikka vitsinähän te tätä keskustelette
meillä on yleensä aina ovet auki, että hyvin pääsisi sisälle. Tietää myös missä on piilotettuna avain lapsia varten sekä vara avaimen paikana. Osaa myös hakea tikkaat ja kiivetä parvekkeen kautta sisälle
Ties minne menis nukkumaan. Oman firman tilat muutaman minuutin kävelymatkan päässä eikä äidin luokaan pitkä matka. En nyt viitsi edes ajatella mahdollisia rakastajattaria, jotka auliisti tarjoaisivat yösijaa.
Mukavampi nukkua miehen kainalossa.
Joudun pitämään puhelinta yöllä äänettömällä miehen minua häiriköivän eksän takia ja rappuun ei pääse ilman avainta.
Tosin jos mies ilmoittaa ajoissa että unohti avaimet, niin tottakai sitten sisään päästän, en minä tahalleen ulos jätä!
että hän olisi 15 yhteisen vuoden aikana jättänyt avaimensa kotiin. Mutta tuo onkin lukkoseppä :)
Mikään muutaman tunnin pihassa seisottaminen ei päde aikuiseen mieheen.