Olkaapas erittäin varovaisi Huutiksen PARTY LITE kohteiden suhteen!!! OV
Varsinkin, jos nämä "tunnukset" täyttyvät:
-Kyse on tuikkivista
-Myyjällä on useampaa sorttia myynnissä kyseisiä tuikkuja
-Myyjällä on paljon PL kamaa myynnissä.
-Tavaran sijainti on POSTI.
-Myyjällä on nolla palautetta!!!!
Kyseessä voi olla huijari, jolta on jo kaksi tunnusta suljettu: myyjapalautetta1 (viimeisin) ja huutajamavaan (eka).
Jos nyt satutte huutamaan tuollaiselta myyjältä (jolla on siis nuo tunnusmerkit kohteissaan), niin EI KANNATA maksaa, jos myyjä ei allekirjoita meilejään, meili on Yahoo ja tyyliin myyjän tunnus @yahoo. com. Eli siis anonyymi. Myyjällä on kaksi tiliä, toinen on Nordeassa ja toinen on joko Osuuspankissa tai Säästöpankissa (en muista kumpi) ja ainakin tuo Nordean tili on joku LAHJATILI eli jos maksaa sinne Nordeasta, niin tilin haltijan sijaan tilin omistajaksi on merkitty tuo lahjatili!!! Yleensä, jos maksaa samasta pankista ja laittaa saajaksi vaikkapa Aku Ankka, niin maksun hyväksymisen jälkeen tulee esiin tilin haltijan oikea nimi.
Itseltäni tuo paskapää yritti huijata lokakuussa 70 euroa!! Voitin yhden kohteen ja kolmessa muussa oli sulkeutumisaikaan vielä yli viikko ja tuo sulki nekin kohteet samaan aikaan. Maksulla oli KIIRE, hoputusviestejä tuli tuhkatiheään ja myyjä yritti väenväkisin lähettää paketin särkyvänlisällä (eli olisi saanut ylimääräistä rahaa), koska oli kuulemma saanut aikaisemmilta huutajilta noottia, kun paketti oli huonosti pakattu ja tavara tuusannuuskana (eli luultavasti tuolla oli jo ennen tuota huutajama.. tunnusta kolmaskin tunnus, myyjällä oli nimittäin lokakuussa vasta 1 piste ja myytyjä kohteita n. 3 + mun huudot). Väänsin tuosta kättä, koska kohteessa ei ollut mitään mainintaa tuosta "määräyksestä".
Mulla alkoi pian soimaan hälärit päässä ja kovaa. Myyjä EI allekirjoittanut yhtäkään meiliään, meili oli anonyymi ja maksun jälkeen hälärit soi triplasti lujempaa. Odotin pakettia viikon verran maksusta ja laitoin kyselyn perään. Ei vastausta. Odotin kolme päivää ja uus yritys. Sitten alkoi myyjän puolelta selitykset.. Ensin myyjä väitti, että paketti on lähetetty eilen, sitten tuli viesti, että paketti on lähetetty jo KOLME!!!! viikkoa sitten ja palautettu hänelle, koska osoite oli väärin ja hän lähettää paketin uudestaan huomenna, jos annan osoitteeni (sitä ei mukamas löytynyt Huutonetistä..), sitten tuli viesti, että pakettia ei ole lähetetty ollenkaan, kun myyjä on ollut sairaana, sitten sitä ja tätä.
Laitoin myyjän koville ja pyysin koko ajan sitä pakettikoodia, että voisin tarkistaan asian. EI mitään. Ainoastaan selitys selityksen perään. Sitten multa paloi käämit ja annoin myyjälle 2 päivää aikaa maksaa rahat takaisin jokaista senttiä myöten ja sanoin, etten enää halua pakettia, kun en luota, että saan mitä olen ostanut. Noh, ei tullut rahoja vaan se perhanan paketti!!!
Laitoin myyjälle negat kaikista kohteista, jossa varoitin muita huutajia, myyjällä oli myös kolme muuta negaa, joihin tuo kusipää oli vastannut, että posti oli kadottanut tavarat ja uudet on postitettu, kummastippas posti "kadotti" nekin.. Myyjä luultavasti kitisi yp:lle, koska kaikki hänen loka-marraskuussa saadut negat katosi.. Huutajille annetut negat kyllä pysyi, vaikka olivatkin valheellisia (itse olen kuulemma tuon paskapään mielestä huijari, joka valehtelee ja käyttää vääriä osoitetietoja..).
Tuolla uudella tunnuksella taas sama laulu, posti mukamas hukannut kirjeet tai huutaja ei ole mukamas maksanut..
ELI PITÄKÄÄ SILMÄT AUKI JA OLKAA VAROVAISIA PARTY LITE KOHTEIDEN SUHTEEN!!!!!!!! Aivan varmasti tuolla on jo kolmas (neljäs) tunnus menossa ja huijaus sen kun jatkuu.
Kommentit (7)
Kyl poliisi pystyy selvittää varmaankin, kuka on kyseessä. Itse tekisin ihan periaatteessa.
Kun sain tuotteet, vaikkakin uhkailun takia.. Tiettyhän siitä myyjän uhkailusta olisi voinut tehdä ilmon, en tiedä.. Mutta jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin poliisin mukaan tuossa ei ole tapahtunut mitään rikosta, koska maksetut tuotteet saatiin. Tietty tuohan olisi petosyritys kaiketi?
Mutta kun sain paketin ja kun sain varmuuden, että paketista löytyi ne mitä maksoinkin, niin poistin kaikki myyjän viestit meilistä..
Ja jos pakettia ei olisi tullut (tai rahoja), niin olisin kyllä tehnyt sen ilmon ja annoin sen myös myyjälle erittäin selvästi ilmi.
Ja jos joku sattuu huutamaan jonkun Party Lite jutun ja nuo ekan viestini tunnusmerkit täyttyy, kannattaa ilmoittaa tunnuksesta yp:lle, joskos he nyt tällä kertaa toimisivat nopeammin eikä tuo kuspää pääsisi huijaamaan enempää.
ap
Myyjän osoitetiedot oli myös puutteelliset ja luultavasti väärät/keksityt. Ja ainoastaan etunimi oli laitettu tietoihin (oli muistaakseni Päivi, mutta en muista satavarmasti!). Sukunimeä ei ollut tiedoissa.
Ja paketin lähettäjänä oli pelkästään Päivi ja postinumero ja kaupunki. Puhelinnumero oli 000000000.
Törkeää toimintaa...
Ja olin jo tekemässä sen ilmoituksen. Onneksi paketissa oli ne, mitä pitikin eikä esim. kasaa Hesareita tai muuta paskaa.
ap
katso myyjän tiedot siitä huutiksen voittoviestistä. Ja tarkistaa ihan enirosta tms. että onko kyseistä osoitetta ja nimeä olemassakaan. Itseäni yritti huijata ihminen, jolla aidontuntuinen katuosoite, mutta tarkemmin tutkittuani sellaista ei ko. kaupungissa ollut olemassakaan..
Kyseinen paskapää alkoi sitten lopuksi uhkailemaan minua POLIISILLA, jos en lopeta viestien pommitusta.. Just, 1-2 viestiä per päivä onkin juu pommitusta (vastasin siis hänen viesteihin). Ja hänellä on KAIKKI meilit tallella ja plaa, plaa, plaa.
Ja miten mulla on pokkaa syyttää HÄNTÄ huijariksi.
ap
Kyl poliisi pystyy selvittää varmaankin, kuka on kyseessä. Itse tekisin ihan periaatteessa.