Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuka tietää g pisteensä?

Vierailija
09.02.2010 |

eli tuolta yhdestä ketjusta tuli puheeksi että kaikki ei tiedä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut elämäni aikana montaa miestä, tällähetkellä oma mies (yhdessä 5v) joten ei enää jännitä - myös pari pidempiaikaista suhdetta, joissa ei ole jännittnäyt. Mulla ei löydy g-pistettä ja se sapettaa. Vaikkei g-pistettä olisikaan niin ärsyttää että jopa klitorisorgasmit ovat vaivan ja työna alla :(

Vierailija
22/29 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sellaista ole. Eikä johdu etsimisen puutteesta se etten ole löytänyt. Itse olen kaivellut vaikka kuinka värkkiäni, samoin mies, eikä siellä ole mitään mystistä g-pistettä. Orgasmeja sen sijaan saan oikein mukavasti klitorista hieromalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

surruttimia tohon klitorikseen? =)

mä olen huomannut että miä useammin seksiä sitä helpompi on saada.

ap

Vierailija
24/29 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi herkkä sellainen. Ratsastusasennossa saan miehen kalun osumaan siihen juuri sopivasti ja= varmat orkut.

Tänään juuri taas tuo g-piste tuli mieleen kun pidin geishapalloja koko iltapäivän ajan. Pakko painaa ne palloset syvemmälle että eivät jää siihen kohtaan..

Vierailija
25/29 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies varmaan toivos että oli toi että mä päällä.

mut takaa päinkin on tavallaan helppo jos ite hieroo klittaa, mut ei perse pystyssä =) mut mun tosiaan löytyy sormilla ihan uskomaton tunne. ja se että ne on ne miehen sormet. tekis mieli kokeilla jotain dildoo mis olis joku nystyrä, mikä menee sisälle?

ap

Vierailija
26/29 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan pelkästään painelemalla g-pistettä emättimen etuseinämässä. Mies myös sanoo että se oikea kohta on helppo löytää sormilla, tuntuu kuulemma karheammalta siitä kohtaa.

Olen joskus nähnyt tv-haastattelun missä naispuolinen lääkäri kielsi ehdottomasti g-pisteen olemassaolon, väitti että kaikki naisen orgasmit vaativat klitorisärsytystä. Täytyy varmaan pyytää kyseinen lääkäri meille, että voin todistaa väitteen vääräksi.

Vierailija
27/29 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olisi kaikilla sama. Se "koppurainen" kohta löytyy sormella kokeilemalla ja spruittaavilla naisilla puolestaan on hiukan pussimainen iho pillun ympärillä. t: mies

Vierailija
28/29 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olisi kaikilla sama. Se "koppurainen" kohta löytyy sormella kokeilemalla ja spruittaavilla naisilla puolestaan on hiukan pussimainen iho pillun ympärillä. t: mies

vielä että millätavoin pussimainen?

Vierailija
29/29 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimusten mukaan.