Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muille iskenyt LA:n tienoilla epäusko, että vauva ei synny IKINÄ?

Vierailija
01.03.2010 |

Minulla on vasta rv 38+3, mutta kaikkien synnytyksen merkkien puuttuessa usko hiipuu. Lisäksi olen flunssainen eli äärimmäisen kärsimätön ja kypsä. Haluaisin todellakin jo päästä tästä olotilasta eroon. Tästä on nautinto kaukana.

Totta kai tiedän, ettei epäuskolla ole järjen kanssa mitään tekemistä. Sitä en viitsi edes ajatella, että vauva saattaa viihtyä mahassa vielä 3-4 viikkoa.

Mistä te pumppaatte itseenne uskoa tässä tilanteessa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan meinas hermot mennä kun meni 2viikkoa 2 päivää yli ennenkuin syntyi, ja silloinkin jouduttiin käynnistämään.

Vierailija
2/4 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla vasta rv 40+2... Ei nyt ihan tossa vaiheessa vielä! Ö_ö

Ja ihan sillä faktatiedolla rauhoitin itseni, ettei sinne mahaan oikeesti ole kukaan koskaan jäänyt. Viimeistään käynnistyksellä syntyy, jos ei muuten! Ota oikeesti synnytyksen takaraksi omaan mieleesi juuri se 42+0, niin maltat vielä hetken. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa tätä raskautta sain päähäni, että tämä vauva voisikin sitten tulla 38+4. Eli huomenna... Ei lupaavalta näytä, ei. :D

Pitäisi varmaan tosiaan ottaa takarajaksi 42+0, mutta juuri nyt se tuntuu aivan ylivoimaiselta...

ap

Vierailija
4/4 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerralla mulla oli sellanen olo että lapsi viettää vielä rippijuhlansakin mahassa! Toisin kuitenkin kävi... ;o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme