Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaa varattua naista

Vierailija
09.02.2010 |

Olen n. 30-vuotias mies. Jostain syystä minua kiihottaa ajatus varatun naisen, mieluummin naimisissa olevan naisen panemisesta oikein kunnolla. Ehkä tämä on fetissi. Naisen iällä tai ulkonäöllä ei niinkään ole merkitystä, vaan ajatus siitä että nainen pettää miestään minun kanssani laittaa veren kiertämään.

Dynamiikka takana voisi liittyä esim. toisen miehen "nöyryyttämiseen", siten että hoitelen vaimon "paremmin". Olen kohtuullisen hyvin varustettu ja olen useita kertoja saunareisuilla yms. tehnyt varovaista vertailua muiden miesten vehkeisiin. Tai ehkä taustalla on se että saisin siveellisen vaimon lankeamaan vieraalle?

Muita vastaavia miehiä? Mitä naiset ajattelette tästä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu oudolta jutella ja ajatella että tässä sitä jutellaan ja molemmat panneet vaimoa.

Jo vähän vanhempi mies.

Meilläkin on takana selvitetty sotku, kun vaimolla oli suhde työkaveriinsa. Mutten kyllä suurin surminkaan halua olla missään tekemisissä miehen kanssa. Eipä me vaimonkaan kanssa olla siitä yksityiskohtia juteltu, mutta vaimo antoi lukea koko sähköposti vaihtonsa ja sain kyllä tarkan kuvat mitä olivat puuhanneet.

Kyllähän se tunne, ettei itse riittänyt, syö miestä ja saa tuntemaan alemmuutta.

Vierailija
22/39 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessa paneskelin naimisissa olevia naisia. En saanut siitä mitään kiksejä, mutta naimisissa olevilta saa helpommin kuin vapailta naisilta. Itse olen ajatellut että naiset haluavat testata ovatko vielä himoittavia, tiedä sitten mikä on totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varatut miehet. ja silloin tällöin näitä haaveita toteutankin ja voin vain sanoa, että seksi varatun miehen kanssa on pääsääntöiseti parempaa kuin sinkuilta saatu, aah!!! VOi kun taas saisi.

Vierailija
24/39 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. laivalla ja hotellien yökerhoissa saa varatulta naiselta paljon helpommin kuin sinkulta. Varatun kanssa on vaan mukavampi sekstailla kuin sinkun.. varatut ovat niin heti juonessa mukana, himokkaampia ja ennakkoluulottomampia. Tosi hyviä kyytejä on saanut.

Kyllä tiettyä vahingoniloa tunsi kun muutama aika sitten tultiin ruotsinristeilyltä ja minulla oli siellä parin yön suhde varatun naisen kanssa. Terminaalissa katselin kuinka isäntä oli lasten kanssa hakemassa äippää risteilyltä. Ajattelin vaan että tietäsipä mies mitä vaimo puuhaili vielä pari tuntia sitten laivan hytissä.

Vierailija
25/39 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on muutamia mielenkiintoisia näkö-

kulmia vieraan himoitsemiseen.

Äskettäin eräs mies loukkasi minua verisesti.

Sattuipa pian hänen vaimonsa samalle matkalle kans-

sani.Oli tilaisuus kostaa,Arvaatte,oli suloista.

Vierailija
26/39 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2010 klo 12:51"]

Olen n. 30-vuotias mies. Jostain syystä minua kiihottaa ajatus varatun naisen, mieluummin naimisissa olevan naisen panemisesta oikein kunnolla. Ehkä tämä on fetissi. Naisen iällä tai ulkonäöllä ei niinkään ole merkitystä, vaan ajatus siitä että nainen pettää miestään minun kanssani laittaa veren kiertämään.

Dynamiikka takana voisi liittyä esim. toisen miehen "nöyryyttämiseen", siten että hoitelen vaimon "paremmin". Olen kohtuullisen hyvin varustettu ja olen useita kertoja saunareisuilla yms. tehnyt varovaista vertailua muiden miesten vehkeisiin. Tai ehkä taustalla on se että saisin siveellisen vaimon lankeamaan vieraalle?

Muita vastaavia miehiä? Mitä naiset ajattelette tästä?

[/quote]

Vierailija
27/39 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä jolla on iso vehkeet ettei tarkottaa että tyydyttää vaimoaan. Joskus ne vehkeet voi olla pitkitä muin madot...paras on jos miehellä olis paksu ja tavallinen mitta. 

Vierailija
28/39 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu on varattu aina. Mut ainakin varattulla on tylsää omaan kullan kanssa sitten ETSII VIIHDYKKEET. Kutiaako niin paljon  vai mistä on kysee...hankkimalla lisää petikaverit ei vakuuttaa että ollaan potenttialla seksi olentoja. PARAS ASIA JA LÄÄKE ON hankkia eroa omasta kumpanilta. Näin voit elää KUTEN LYstiät!

Vierailija
29/39 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä varayun himoamisessa on kyse huonosta itsetunnosta ja teoilla haetaan pönkitystä sille että saa toisen omaa ja on siten muka jollain tapaa vakikumppania parempi tai ainakin antaa sellaisen vaikutelman. Onko sitten oikeasti. Se ei useinkaan selviä. Se ohittaminen vaan hivelee joitakin ja sitten niitä jotka eivät koe itseään suhteissaan himotuiksi ja kun kokevat sellaista jonkun toisen taholta niin eivät voi tai halua vastustaa sitä imarrelluksi tulemisen kokemustaan. Eipä tuollaista voi kovin ylevänä pitää.

Vierailija
30/39 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän kuin pakkomielle noi avioliitossa olevat miehet. Tottakai siihen varmaan vaikuttaa sekin, et niillä on yleensä paremmat seksitaidot kuin sinkkumiehillä.  Varatut myös arvostavat tällaista nuorta ja hyväkroppaista naista aivan eri tavalla kuin sinkut.

Sehän tässä tosin on jännää, et ns. "kunnollista aviomiestä" en ole vielä tavannut. Tarkotan sellaista, joka olisi kieltäytynyt puutarhani hedelmistä. No, olenhan mä kyllä tosi seksikäs ja hyvännäköinen, joten siltä kannalta sen jotenkin ymmärtää. Vaimot, kun ovat yleensä lihoneita ja hiukan rupsahtaneita jo.

Vierailija
31/39 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl taaaaaaaaaaaaaaaaaas niin mieleni tekisi varattua rouvaa paneskella kunne on niin kiihkeitä.  Tanssilattialla ensin  puristella ja sitten  yhdessä tuumin hotellihuoneeseen maailmaa avartamaan mennä ja taivaan merkit nähdä.

Vierailija
32/39 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran riideltyäni mieheni kanssa lähdin kavereiden kanssa baariin.Siellä tapasin komean ja sporttisen miehen.Ensiksi ajattelin vain jutella miehen kanssa mutta drinksut teki tehtävänsä ja löysin itseni vieraan miehen luota:( Aamulla kadutti ihan sairaasti että petin miestäni mutta toisaalta sain elämäni parasta seksiä isomunaiselta komealta mieheltä...Se orgasmi minkä sain kun vieras nussi mua takaapäin samalla sormittaen peppuani oli taivaallinen:)Pilluni kostuu heti kun ajattelen sitä panoa :)

Vierailija
33/39 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on muutamia mielenkiintoisia näkö-

kulmia vieraan himoitsemiseen.

Äskettäin eräs mies loukkasi minua verisesti.

Sattuipa pian hänen vaimonsa samalle matkalle kans-

sani.Oli tilaisuus kostaa,Arvaatte,oli suloista.

petit naisen kaa kaverimiestäsi?

Vierailija
34/39 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin varattu mies ja olen saanut muutaman kerran varattua naista. Eräs jo kauemman sitten oli työkaveri, joka oli ja on äärimmäisen eroottinen olemukseltaan. Muistan, kuinka ensi kohtaamisestamme syttyi halu heti , molemmille , ja lopulta se johti eri vaiheiden kautta sänkyyn. Hänellä oli ja on kai edelleen juntti mies,joka ei ymmärrät millainen kiihkeä tosi nainen vaimonsa on ja kiihko oli sitten ihanaa kun teimme sen. Pitkän puutteen huomasi yön aikana kyllä. Sitten hänelle tuli aivan ihme morkkis ja alkoi syyttää minua koko asiasta, vaikka jo kauan halusi sitä, vihjaili ja oli itse ensimmäisenä alasti ja kimpussani silloin seksiä varten. Olisi pitänyt tehdä vaikka kuinka kauan. En tajunnut millään sitä ja työpaikalla oli vähän hankalaa sitten kauankin.

Toinen oli työtuttu rouva , jonka kanssa myös sytyimme jo ensi näkemältä. Muodokas, kuuma nainen. Näimme vain tosi harvoin, kun asumme aika kaukana.Lopulta eräässä hotellissa pääsimme sänkyyn ja oli tosi ihanaa seksiä. Joskus eräässä paikassa vähän lisääkin...mutta ei muuta kertaa.. Myöhemmin hän soitteli reissuillaan hotelleista juuri kun käytti yksin sauvaansa puutteessaan. Kotona on myös osaamaton mies , joka ei osaa tyydyttää oikeasti kuulemma. Näin sen miehen kerran eräässä julkisessa paikassa ja teki hirveästi mieli mennä sanomaan, että opettele nyt äijä tyydyttämään ihana vaimosi kunnolla. En sitten mennyt kuitenkaan...Tuokinnainen sitten sai morkkiksen eikä enää haluakaan mitään, edes soitella. vaikka tilanne on entinen.. Näitä ei tajua koskaan

Vierailija
35/39 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kirjoittaa olen 50 v ja aviossa 24 vuotta.

Tykkään hyvästä seksistä ja halun myös vierasta, käyn laivalla tyydyttämässä tarpeeni koska

siellä se on helppoa ja nopeaa.

Yleensä miehet kehuu ja nauttii kun saavat varattua, myös itse antaudun täysillä ja otan

huomioon myös miehen tarpeet, että mies on tyydytetty ja tyytyväinen kun poistuu laivasta.

Vierailija
36/39 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu oudolta jutella ja ajatella että tässä sitä jutellaan ja molemmat panneet vaimoa.

Jo vähän vanhempi mies.

Meilläkin on takana selvitetty sotku, kun vaimolla oli suhde työkaveriinsa. Mutten kyllä suurin surminkaan halua olla missään tekemisissä miehen kanssa. Eipä me vaimonkaan kanssa olla siitä yksityiskohtia juteltu, mutta vaimo antoi lukea koko sähköposti vaihtonsa ja sain kyllä tarkan kuvat mitä olivat puuhanneet.

Kyllähän se tunne, ettei itse riittänyt, syö miestä ja saa tuntemaan alemmuutta.

Mun miehellä oli seksisuhde sinkku naiseen useamman kuukauden ajan. Meillä sotku selvitetty suurinpiirtein, mies ei halua palata siihen enää ja hänen kanssaan on vaikea puhua aiheesta koska hän itse ei osaa sanoa syitä teolleen. Itse olen täysin sitä mieltä että tunteet ovat olleet aiheuttajana. Mikäli ei hahmota omia tunteitaan on vaikea sanoa mikä ajoi pettämään. Tästä haluaisin miehen kanssa keskustella mutta pelkään että se on turhaa.

Minullakin olisi "tarve" tietää asioita esim sen että miltä tuntui vieras nainen, millaista seksi oli hänen kanssaan jne . Aion ottaa aiheen keskusteluun jonain iltana , jos saisin siihen jonkinlaisen vastauksen , pelkään että mies vain suojelee minua vaikka mielestäni hän ei enää voi mitenkään pahentaa tilannetta kertomalla totuutta. Minäkin tiedän heidän viestittelystään ja sisällöstä. Tiedän tasan tarkkaan miten tapaamiset ovat tapahtuneet ja mistä kaikki sai alkunsa.

Itsetunto meni minullakin , luottaa en voi vieläkään vaikka tästä on aikaa nyt jo 8 kk kun jäi kiinni.

Vierailija
37/39 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä on hyvin kiihottavaa kun on nainut tuttavan rouvaa ja sitten keskustelee miehen kanssa lähes heti perään. Mies ei tiedä kuinka rouva halusi juuri saada munaa kaikissa asennoissa ja lastit sisääsä.

Kiva vihjailla kuika on niin hyvänäköinen ja haluttava rouva. Rouva punastelee siinä miehen vierellä.

Sitten vaan kyselee muinamiehinä että koskas mies lähtekään taas työmatkalle ja tarvitseeko rouva apua pihatöissä sinä aikana. Taas on pillua tiedossaja kyllähän sevaratun naiminen on vaan niin kiihottavaa.

Vierailija
38/39 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

malmi---- jos olet nainen täällä

Vierailija
39/39 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahaha