Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviän mokastani?

Vierailija
09.02.2010 |

Onko kenelläkään mitään ideaa mulle tai lohdutuksen sanaa,

Mokasin itseni kunnolla toissa viikolla kun menin kutsuttuna kylään kummityttöni syntymäpäiville, hän täytti 13v. Juhlat olivat mukavat, oli limppaa ja kakkua. Luulin ostaneeni hyvän ja "vitsikkään" lahjan. Olin edellisenä iltana pyörinyt kaupungilla, enkä keksint mitään, otin pari olutta ja eksyin Lindexille ja ajattelin ostaa hänelle lahjaksi alushousut. Valitsin (älkää kysykö miksi, olin hieman ottanut" semmoiset vaalean punaiset lasten stringit, nappasin korista arvioni mukaan sopivat, pinkin väriset stringit joissa luki edessä "kiss me" ja siinä oli kuva jostain bambista tai mistä lie.

No, tilanne oli aika kaamea kun tyttö avasi pakettini sukulaistensa ja kavereidensa edessä, ja pyöritteli niitä sormissaan aika hämmästyneen näköisenä...naurahdin pari kertaa avaamisvaiheessa, mutta sitten tajusin että "pieleen meni" Tyttären äiti sai totaalisen kilarin ja miehensä (vanha inttikaverini) sanoi että "sun pitäs nyt poistua..." Lähdin aika vilkkaasti pois ja moikkasin kummityttöä vielä viimeisen kerran...hän oli hyvin hämmentyneen näköinen edelleen, äitinsä itki ja raivosi hullun lailla. Nyt en ole kuullut heistä mitään! Onkohan mitään keinoa hyvittää ajattelemattomuuteni? En tarkoittanut asiaa siten kuten miten he sen nyt halusivat käsittää!!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja selvitä tilanne.

Vierailija
2/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleeni ostaa kummitytölle(jos sellainen olisi) stringejä, vaikka olisi vanhempikin. Taitaa tämä olla nyt vähän pervo provo vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1914448

Lahjoittivat varmaan ne japaniin! ;) Miksi noita "kalsonkeja" on tarjolla sitten? Siitä kai pitää huolestua...vai on kärpäsestä nyt tehty ns. "peppupörriäinen?" Monessa kaupassa on noita stingejä sekä toppaliivejä jotta "tissit" vaikuttavat suuremmilta! Kai se on markkinamiesten ja -naisten syytä?

Vierailija
4/6 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAISIT OLLA "JUHLAKUNNOSSA" SEKÄ OSTAESSASI ETTÄ KATSELLESSASI KUN KUMMITYTTÖSI AVASI PAKETIN, PERVO, HYYYIIII SAATANA!!!!

Vierailija
5/6 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miksihän noita pöksyjä muuten myydään, monessa paikassa noita on! Etelässä siskon tytöt (12 ja 14v.) ottivat aurinkoa yläosattomissa ja tangoissa - eikä sitä perhe kummeksunut...olen silti sitä mieltä ettei nuoret ja varsinkaan lapset tarvitse stringejä tai rintsikoita.

Vierailija
6/6 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta lapsuudestani muistan, että jo 11-12 vuotiailla tytöillä oli ainakin B tai jopa C kupin tissit. Kyllä sellaiset jo tarvii tissiliivejä.

olen silti sitä mieltä ettei nuoret ja varsinkaan lapset tarvitse stringejä tai rintsikoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän