Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaa varattua naista

Vierailija
09.02.2010 |

Olen n. 30-vuotias mies. Jostain syystä minua kiihottaa ajatus varatun naisen, mieluummin naimisissa olevan naisen panemisesta oikein kunnolla. Ehkä tämä on fetissi. Naisen iällä tai ulkonäöllä ei niinkään ole merkitystä, vaan ajatus siitä että nainen pettää miestään minun kanssani laittaa veren kiertämään.

Dynamiikka takana voisi liittyä esim. toisen miehen "nöyryyttämiseen", siten että hoitelen vaimon "paremmin". Olen kohtuullisen hyvin varustettu ja olen useita kertoja saunareisuilla yms. tehnyt varovaista vertailua muiden miesten vehkeisiin. Tai ehkä taustalla on se että saisin siveellisen vaimon lankeamaan vieraalle?

Muita vastaavia miehiä? Mitä naiset ajattelette tästä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko sitten tervettä niin on toinen juttu.

Siitä vaan katekismuksesta lukemaan kymmenettä käskyä. Eli onhan noita yhdy toisen omaan himoja ollut jo ennen muinaisia roomalaisikin...

Äärimmilleen vietynä tuota ajattelua on käytetty kautta historian yhtenä sodankäynnin muotona kun vihollista ja vihollisen omaa halutaan häväistä. Ei niin tervettä puuhaa.

Mutta kukin taaplaa tyylillään. Itse keskityn vallloittamaan ihan vaan omaa pakastekultaa.

Vierailija
2/39 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellaista tyyppiä jonka kanssa halutaan seurustella eikä pelkästään pitää hauskaa. Minulle suhde tahollaan varattuun naiseen toi vapauden tunnetta ja saatoin paremmin elää omaa itsekästä elämääni ja keskittyä omiin harrastuksiini joihin ei todellakaan kuulunut baareissa notkuminen. Minä pidin kumppaneistani ja tapaamisemme olivat hyvinkin eriluoteisia mutta erotiikkaa niissä toki oli joka kerta.

Näin jälkeenpäin olen usein onnitellut itseäni hyvästä tuuristani sillä asun suht pienellä paikkakunnalla jossa suhteen ilmitulolle on suuri riski.

Myöhemmin kolmantena pyöränä ollessani saatoin myöskin säilyttää vapauteni ja harrastaa minua kiinnostavia asioita ilman velvollisuutta selitellä menojani. Harrastukseni liittyvät kuntoiluun ja vaeltaminen on minun intohimoni.

Minä en saanut kicksiä toisen miehen vaimosta vaan tottakai minä kunnioitin heidän elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen ja mua kiihottaa tosi kovaa panna varattua miestä. Minulla oli suhde varattuun ja kerran minua pannessa puhui vaimonsa kanssa samalla puhelimessa, se oli aivan tajuttoman kiihottavaa ja kun se vihkisormus kiilteli mun pillumehuis hmmm. Olen myös itse naimisissa ja hän kiihottui myös siitä että pani toisen vaimoa. Et ole ainoa,joka noin ajattelee. Ja se on ihan totta, että seksi varatun kanssa on aivan taivaallista.

Vierailija
4/39 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen ja mua kiihottaa tosi kovaa panna varattua miestä. Minulla oli suhde varattuun ja kerran minua pannessa puhui vaimonsa kanssa samalla puhelimessa, se oli aivan tajuttoman kiihottavaa ja kun se vihkisormus kiilteli mun pillumehuis hmmm. Olen myös itse naimisissa ja hän kiihottui myös siitä että pani toisen vaimoa. Et ole ainoa,joka noin ajattelee. Ja se on ihan totta, että seksi varatun kanssa on aivan taivaallista.

Taivaallista on...olen ottanut hotellihuoneessa varatulta mieheltä suihin samalla kun hän on jutellut vaimonsa kanssa

Vierailija
5/39 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on myös avioliiton ulkopuolella ja se pitää mielen virkeänä, eikä se myöskään ole vaimolta pois. Mieluummin varatun naisen kanssa se on turvallisempaa ja myös kiihkeämpää aah! voi kun sAIS TAAS

Vierailija
6/39 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut kiihottaa, eikä ole pelkoa että kumpikaan häiritsee toisen yksityiselämää. Lisäksi varattu on turvallisempi kuin epämääräisissä suhteissa seikkaileva sinkku tms..

Terv. Varattu ;)

m39()suomi.fi

Vierailija
7/39 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varatut miehet. ja silloin tällöin näitä haaveita toteutankin ja voin vain sanoa, että seksi varatun miehen kanssa on pääsääntöiseti parempaa kuin sinkuilta saatu, aah!!! VOi kun taas saisi.

..näköjään tuo toimii myös toisinpäin..

Terv. Varattu :))

m39()suomi24.fi

Vierailija
8/39 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltin perheellisen rouvan paneminen kiihottaa kyllä M42v.

Vierailija
9/39 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut (yllätys) olemaan myös se toinen puoli,eli jonka vaimoa käytetään/lainataan:se vain on niin kiihoittavaa tämä kaikki mitä siihen liittyy..Olen vaimoa kiihoittanut valmiiksi kertomalla kenellä kavereillani on isompia mulkkuja ja kenelle hän saisi minun puolestani aina joskus antaa.Niin siinä sitten aina joskus käy,että ollessani työmatkalla esim vaimo kertoo mitä sillä välin on tapahtunut,eli joku kaveri on "ystävällisesti" auttanut/nussinut kauniin vaimoni poissa ollessani (varsin kiihoittavaa) ja parasta on kun itse pääsee liukkaille homman jälkeen...hmm...vaihtelu on kivaa ja sitä tarvitaan...

Vierailija
10/39 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut mm. kerran ehdotuksen vieraalta mieheltä, että hän voisi näyttää miehelleni kuinka poikia tehdään. (Meillä on vain tyttöjä).

Luulen, että usein naiset kokevat myöskin pannessaa varattua miestä jotain samanlaisia sadistisia?! tunteita siitä, kuinka vaimo ei tiedä mitään ja mies tyydyttää vierasta naista.

Harvempi itseasiassa varmaan myöntää kuitenkaan tuollaisia tunteita, joista nyt puhut. En tiedä ovatko ne jotain perua luola-ajoista, jolloin sekä naiselle että miehelle oli tärkeää saada sukunsa jatkumaan. Höystettynä sitten nykyaikaisilla käsityksillä "mä oon tosi kova sängyssä" tai jotain sinne päin.

Vierailija
11/39 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtuullisen hyvin varustettu ja olen useita kertoja saunareisuilla yms. tehnyt varovaista vertailua muiden miesten vehkeisiin. Tai ehkä taustalla on se että saisin siveellisen vaimon lankeamaan vieraalle? Muita vastaavia miehiä? Mitä naiset ajattelette tästä?

Miten ihmeessä voit päätellä jotain saunakuntoisista mulkuista? Vai missä gay-saunassa sinä käyt, jos äijillä sellä seisoo ;)? (ja joo, tiedän kyllä, että homokaan ei halua ketä tahansa)

Aika monen miehen kokemuksella lepokoko ei hirveästi korreloi toimintakokoon. Eihän se pitkä letku tietysti lyhene stondiksessa, mutta pieneltä näyttävä verimulkku voi kasvaa uskomattomasti, kun täyttyy.

Mutta naisena ei mitenkään säväytä seksi tuolta pohjalta. Jos valitsisin sen, että petän miestäni, tuollainen asenne vastapuolella olisi eenmmän epämiellyttävä kuin kiihottava.

Vierailija
12/39 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta naisena ei mitenkään säväytä seksi tuolta pohjalta. Jos valitsisin sen, että petän miestäni, tuollainen asenne vastapuolella olisi eenmmän epämiellyttävä kuin kiihottava.

Eipä tosiaan kiihota. Kyllä mä ainakin haluan olla haluttava ihan muista syistä ja siitä huolimatta, että olen varattu.

Vierailija
13/39 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän se pitkä letku tietysti lyhene stondiksessa, mutta pieneltä näyttävä verimulkku voi kasvaa uskomattomasti, kun täyttyy."

Saatat olla oikeassa. En ole itseasiassa varsinainen asiantuntija aihepiirissä lepotila vs. seisokki, oman käden kokemusta kun ei ole kuin omasta pelistä.. ;)

Palaan kuitenkin tuohon alkuperäiseen aiheeseen sen verran että ensimmäinen vastaaja saattaa olla oikeilla jäljillä, sillä haluni tuntuu kumpuavan jostain syvempää. Ehkä tämä on jäännettä kivikautisesta reviiritaistosta, jossa luolan johtaja haluaa astua kaikki naaraat ja ajaa kilpailijat karkuteille?

Kyllä mä ihan oikeasti olen ihan tavallinen kohtelias mies, enkä mikään neandertaali, mikä vaikutelma saattaa lukijalle tästä syntyä. :D

Vierailija
14/39 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä mä ihan oikeasti olen ihan tavallinen kohtelias mies, enkä mikään neandertaali, mikä vaikutelma saattaa lukijalle tästä syntyä. :D"

Kirjoitat hyvää suomea, mikä ei nykyään ole itsestäänselvyys. Pojot siitä.

Ja oikeastaan pojot siitäkin, että olet tunnistanut ja ryhtynyt analysoimaan kivikautisia luonteenpiirteitä itsessäsi :-D

Mutta kiihottavaa se ei ole, joten kannattaa ehkä tositilanteessa jättää kertomatta. Ihan näin vinkkinä. Totaalinen turn-off ainakin meikäläiselle.

Vierailija
15/39 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen edelleen, että et ole yksin ajatustesi kanssa. tai tietyllä tapaa olet, koska on hyvin paljon ihmisiä jotka eivät osaa ajatella lainkaan tai analysoida tunteitaan. negatiivisista tunteista ei saa puhua tai niitä ei saa tuntea.

Siinä olen samaa mieltä muiden vastaajien kanssa, että ei tuollainen kovin kiihottavaa ole sänkykumppanista. Silti väitän, että naisillakin, jotka etsivät säännönmukaisesti varattuja on näitä motiiveja (usein tiedostomattomana) taustalla. heitä kiihottaa toisen satuttaminen (petetyn puolison), rikkominen (perheen, rakkauden, luottamuksen jne.) ja nöyryyttäminen.

Vierailija
16/39 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kutkuttelee, että onnistuu "viettelemään" toisen oman. Ja aivan erityisesti, jos nainen on naimisissa ja lankeaa hetken houkutukseen. Naiset taitaa unelmoida enemmän rakastajista - Miehet taas pikaisemmista panoista.

Vierailija
17/39 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikös se ole ihmisen normaalia toimintaa että "naidaan" fyysiset tarpeet tyydyttyy.

Ihmiset itse on luoneet "moraali" käsitykset ja keksineet avioliiton/parisuhteen. Ei sitä toista puoliskoa voi omistaa. Jos täytyy tietentahtoen saada jonkin toisen nainen/mies niin silloin ollaan kyllä jo mettässä asioissa. Jos lähet laivalle ja tapaat mukavan naisen/miehen ja saat munaa/pillua niin eikös se ole hyvä. Jos parisuhteessa on molemmilla itsetunto kohdallaan ja asioista avoimesti puhutaan niin luulisi kestävän tuon. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
18/39 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tieten tahtoen saada toisen oma. Se on koko jutun pointti ja kiihottumisen pointti. Jutun ideana ei ole normi paneminen.

Vierailija
19/39 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juuri näin.Tunne siitä että on vieraillut vieraalla reviirillä päässyt riisumaan jonkun toisen miehen vaimon pikkupöksyt on sisällä tuntuva kutina joka täytyy kokea jotta sen ymmärtää.Nautintoa lisää kun pääsee juttelemaan nussitun vaimon miehen kanssa ja tietää miten tämän vaimo on sängyssä kiljahdellut kun on antanut Pillua ja saanut munaa.

Vierailija
20/39 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla oli suhde työkaverin kanssa piti tätä vakipanona tai toisin päin.No lopulta asia selvisi ja selvitettiin se on pitkä tarina ja toinen juttu mutta asiasta päästy yli ja traumoja ei ole jäänyt.Päinvastoin asiasta on keskusteltu ja kun olen asiaa kysellyt on vaimoni pikku maisteissa kertonut kun huomannut minua tämän kiihoittavan.

Olenkin jutellut tämän kaverin kanssa ja jotenkin ajatus että mies ollut vaimoni jalkovälissä ja paneskellut tätä pistää miettimään mitä miehen päässä liikkuu mitä ajattelee.Kokeeko että nöyryyttänyt minua,pitää reppanana vai mitä.

Jotenkin tuntuu oudolta jutella ja ajatella että tässä sitä jutellaan ja molemmat panneet vaimoa.

Jo vähän vanhempi mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän