Vaimo sanoo jättävänsä minut.
Meillä oli eilen massiivinen riita, jonka päätteeksi vaimo sanoi että hänelle riittää. Riitoja on ollut viime aikoina paljonkin, lähinnä minun pettämiseni johdosta.
Hän on kuulemma täystympiintynyt mun moraaliini, puhetapaani, suoritukseen makuu huoneessa, kapeakatseisuuteen, ymmärtämättömyyteen ja herraties mihin vielä. niin joo olen myös tuottanut pettymyksen isänä.
Kohta on jätkällä jätetyn leima otsassa. En tiedä, haluanko enää yrittää jatkaa, mutta jätetyksi en ois välittänyt tulla. Av-mamat, onko säälipisteet plussaa markkinoilla?
Kommentit (29)
miksi ikioma naiseni ei voi ottaa minua takaisin. Itken täälä työpapereideni päälle. Huomena on kokous ja silmäni ovat aivan turvonneet itkemisestä, eikä tilannetta helpota kohta tyhjäksi juotu viskipullo. Eikö sielä ole ketään keneltä irtoasi vähän sääliä surkealle mieskohtalolle?
ei kai pari herppesrakkulaa genitaalialueilla haittaa?
Kukaan mies ei käytä sanaa: kyynelehtiä
Kukaan mies ei käytä sanaa "kyynelehtiä" (ei siis sana-sanan edessä kaksoispistettä).
Tuntee olevansa petetyn leima otsassa...
mutta jätetyksi en ois välittänyt tulla. Av-mamat, onko säälipisteet plussaa markkinoilla?
Säälinkerjääjät on kuvottavinta, mitä eteen on tullut, oli aihe mikä hyvänsä. Ja trust me, kaikkea on kuultu maan ja taivaan väliltä.
ja mahdollisimman monta muuta sivullista siinä sivussa. Ei kannata erota. Kunnes kuolema meidät erottaa, sanoo pappikin vihkimisessä.
... on kehittyneempi tunne-elämä ja empatiakyky kuin tuolla pettäjäluuserilla. Mistä noita syntyy? Kuka kasvattaa noin itsekeskeisiä poikia? Minäminäminä ja mun seksintarpeet... Ihan kuin joku 1 v kinuamassa suklaavanukasta ilkeältä ja pihtaavalta äidiltä.
Kukaan mies ei käytä sanaa "kyynelehtiä"
nimittäin sellainen mies joka yrittää päteä verbaalisesti kun luulee olevansa edes sillä saralla hyvä.
Jos vielä keskustelette vaimon kanssa ja hän vähänkin epäröi jättämisaikeissaan, esim. antaisi sinulle mahdollisuuden pyytää anteeksi, ole kärppänä ja jätä sinä hänet! Tee suuri numero hänen vioistaan, tai jos todellisia vikoja ei hirveästi löydy, keksi muutama oikein alhainen väite omasta päästäsi. Vedä tästä lähtien elämäsi loppuun saakka sellaista linjaa, että tyytymättömyys olikin sinun puolellasi ja kaikki vika vaimossasi. Joudut vääristämään ajattelusi umpisolmuun ja teet itsesi entistäkin naurettavammaksi, mutta lieneekö tuo sinulle mikään ongelma.
Nimittäin kun laastarisuhteesi dumppaa sinut ja yrität anteeksipyydellen saada vaimoasi takaisin, et enää saa häntä, kun olet noin täysin menettänyt kasvosi.
Jos vielä keskustelette vaimon kanssa ja hän vähänkin epäröi jättämisaikeissaan, esim. antaisi sinulle mahdollisuuden pyytää anteeksi, ole kärppänä ja jätä sinä hänet! Tee suuri numero hänen vioistaan, tai jos todellisia vikoja ei hirveästi löydy, keksi muutama oikein alhainen väite omasta päästäsi. Vedä tästä lähtien elämäsi loppuun saakka sellaista linjaa, että tyytymättömyys olikin sinun puolellasi ja kaikki vika vaimossasi. Joudut vääristämään ajattelusi umpisolmuun ja teet itsesi entistäkin naurettavammaksi, mutta lieneekö tuo sinulle mikään ongelma.